• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak nas widzą, tak nas piszą. Warsztat umiejętności współpracy z mediami.

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Współpraca z mediami lokalnymi to ważny element funkcjonowania samorządu w Polsce. Proponowane szkolenie pomoże w komunikacji medialnej i usprawni działania wydziałów promocji i innych pracowników zajmujących się tymi zagadnieniami.

Ważne informacje o szkoleniu

Zapraszamy do udziału w warsztatowym szkoleniu, którego przedmiotem jest omówienie zagadnień, dzięki którym uczestnicy zdobędą umiejętności przygotowania materiałów prasowych, organizacji konferencji prasowej, pozyskania patronatów medialnych. Nabycie wyżej wskazanych umiejętności jest niezwykle ważne, aby usprawnić współpracę organizacji/instytucji z mediami, aby poprawić wizerunek naszej organizacji w lokalnych społecznościach, aby dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych odbiorców naszych usług.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Uczestnicy nauczą się konstruować informację prasową, zdobędą wiedzę w jaki sposób przygotować pakiet prasowy dla poszczególnych typów mediów. 
• Otrzymają praktyczne rady w jaki sposób przygotować się do wywiadu prasowego, radiowego i telewizyjnego. Czym różni się te trzy typy wywiadów. 
• Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób przygotować konferencje prasowa pod względem organizacyjnym i merytoryczny, aby była ona zadowalająca dla organizacji i mediów. 
• Uczestnicy dowiedzą się również na co zwracać uwagę i na co uważać przy przygotowywaniu umów o patronat medialny oraz jak zdobyć i utrzymać patrona medialnego. 

zwiń
rozwiń
Program

1. Sukces w pracy z mediami – mini wykład i dyskusja.
2. Narzędzia współpracy z mediami.
3. Jak zaprojektować i przeprowadzić konferencję prasową?
4. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie patronów medialnych?
5. Przygotowanie materiałów prasowych.
6. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w działach marketingu, promocji, PR, komunikacji oraz rzeczników prasowych w jednostkach samorządu terytorialnego, instytucjach kultury, jednostkach oświatowych oraz stowarzyszeniach i fundacjach.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego – kierunek Animacja Kultury oraz Zarządzanie Kulturą. Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w instytucji kultury (Opera Krakowska – specjalista PR i sponsoringu, Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK – specjalista ds. programów). Współpracuje z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej, Instytutem Doradztwa Europejskiego i Regionalnego oraz Regionalnym Instytutem Kultury w Katowicach prowadząc szkolenia ze sponsoringu, projektowania przedsięwzięć kulturalnych w instytucjach kultury i PR-u. Współautorka programu szkoleniowego z zakresu PR i sponsoringu w instytucjach kultury w ramach europejskiego projektu „JAsne komunikaTY”. Prowadzi własną firmę zajmującą się PR i marketingiem oraz pozyskiwaniem funduszy, szczególnie w sektorze kultury.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 299 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl lub mailem na adres szkolenia@frdl.org.pl do 9 marca 2021 r.