I. Przegląd możliwości i omówienie funkcjonalności i działań we wskazanych platformach SM.
II. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
III. Social media i ich możliwości - jak się w nich poruszać obecnie i co jest najważniejsze.
Podczas zajęć:
1. Pokażę czym są SM i jaki jest ich potencjał:
• Poznamy dane dotyczące poszczególnych platform i trendy marketingowe 2022 roku.
• Zrobimy przegląd platform Social Media - FB, IG, Tik Tok - omówienie ich specyfiki, zalet, możliwych i zalecanych działań.
• Odpowiemy sobie na pytanie czym się różnią, a w czym są podobne poszczególne wymienione platformy SM.
• Omówimy rodzaje treści na każdej platformie i zastanowimy się jak je tworzyć tak, żeby każda z nich była interesująca dla odbiorców.
• Omówimy cechy jakimi powinna odznaczać się angażująca treść oraz jak pisać atrakcyjne treści prostym i zrozumiałym językiem.
• Obejrzymy wiele profili inspirujących, bądź przykładowych, które wykorzystamy do dyskusji.
• Pokaże sporo inspirujących treści do różnych platform.
2. Omówię znaczenie hashtagów#, emoji, odpowiedniego języka do tworzenia treści - na tych platformach.
3. Odpowiem na pytanie dlaczego live jest nadal taki popularny, a o video nie można już zapominać. Jednak ważne żeby podążać za trendami – dlatego trzeba poznać rolki (reelsy), oraz tiktoki - bez których dziś nie sposób się obyć.
4. Powiem o planowaniu publikacji i systematycznym publikowaniu na SM.
5. Przedstawię użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
6. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania lub ewentualne przejrzenie kilku profili SM uczestników.
Kultura, sport, NGO, promocja