• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Efektywny feedback. Jak dawać informację zwrotną? Jak przyjmować?

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dotyczące przekazywania i odbierania informacji zwrotnej, dedykowane przede wszystkim liderom i menadżerom.

Ważne informacje o szkoleniu

O kluczowej roli feedbacku, jako właściwej metodzie przekazywania informacji mówi się ostatnio dużo. Wiele osób wie, że jest potrzebny, ale niewiele osób wie jak go dawać by był efektywny i wzmacniający, a nie „druzgocący” i negatywnie wpływający na nasze relacje. Badania prowadzone na całym świecie wskazują, że jedynie około 30% pracowników dostaje feedback, który pozwala im się rozwijać. Reszta albo w ogóle go nie dostaje albo otrzymuje go w taki sposób, że nie wspiera w rozwoju. Proponujemy Państwu udział w szkoleniu podczas którego uczestnicy poznają ważne zasady dawania feedbacku oraz prosty model, który łatwo zapamiętać i na podstawie którego móc praktykować dawanie informacji zwrotnej zaraz po szkoleniu.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się:
- co to jest efektywny feedback i jaką rolę pełni w zarządzaniu zespole,
 jak dawać feedback by został dobrze przyjęty przez drugą stronę i żeby szła za tym oczekiwana zmiana,
jak przyjmować feedback,
- jak można wykorzystywać feedback w budowaniu motywacji członków zespołu i poprawie komunikacji
- jak przekazywać informacje pracownikom np. podczas rozmów oceniających, podsumowujących, w  sytuacjach problemowych itp .
• Zajęcia będą realizowane na podstawie przygotowanej prezentacji i będą miały charakter praktyczny. Metody szkoleniowe to:
- dzielenie się praktycznym doświadczeniami prowadzącego,
- ćwiczenia warsztatowe,
- praktyczne zastosowanie wiedzy z informacją zwrotną.

zwiń
rozwiń
Program

Wprowadzenie 
• Co to znaczy dobry feedback i w jakich sytuacjach wykorzystają go uczestnicy warsztatu? 
• Przykłady efektywnego i nieefektywnego feedbacku.
• Dlaczego feedback jest ważny?
Część I. Feedback jako ważna część efektywnej komunikacji 
• Zasady efektywnej komunikacji.
• Słuchanie, empatia i dostosowanie do odbiorcy.
• Zasady dawania dobrego feedbacku.
• Prosty model feedbacku.
Część II. Przyjmowanie feedbacku 
• Zasady przyjmowania feedbacku.
Część III. Feedback jako ważna część roli Menedżera 
• Rola feedbacku w pracy Menedżera – jak zaplanować i jak go używać?
• Feedback pozytywny i rozwojowy.
Część IV. Podsumowanie 
• Podsumowanie najważniejszych punktów.
• Moje postanowienie: jedna rzecz, którą w temacie feedbacku wprowadzę w swojej pracy w najbliższym czasie.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających pracownikami zarówno w administracji publicznej jak i w biznesie czy organizacjach pozarządowych. Szczególnie polecane osobom, które potrzebują poprawić relacje w zespole lub które nie radzą sobie z przekazywaniem feedbacku swoim podwładnym. Szkolenie nie jest skierowane do bardzo doświadczonych Menedżerów, którzy opanowali sztukę dawania feedbacku i praktykują ją z powodzeniem.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Doświadczony trener biznesu, autorka i prowadząca szkolenia z przywództwa, komunikacji, feedbacku i obsługi klienta. Konsultant biznesowy specjalizujący się w obszarach zarządzania ludźmi oraz obsługi klienta. Akredytowany coach i mentor (EMCC – poziom Practitioner). Mentorka w Fundacji Liderek Biznesu. Pracowała w branży FMCG przez ponad 20 lat w Polsce i za granicą w działach Marketingu, Sprzedaży oraz Obsługi Klienta. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Wspierała rozwój pracowników poprzez tworzenie ścieżek kariery, projektowanie szytych na miarę planów rozwojowych, coaching lub mentoring. Pasjonatka efektywnego feedbacku. Wprowadziła zwyczaj regularnego feedbacku w swoich zespołach. Przygotowała i prowadziła szkolenia z udzielania i odbierania feedbacku dla menedżerów w firmach z różnych branż.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 349 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 5 marca 2022 r.