• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Skuteczne dotarcie do odbiorców w Social Media z wykorzystaniem Planu Komunikacji – Facebook, Instagram

online
Miejsce
Internet
Termin
20-21 czerwca 2024
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
599/635 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 635 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 6 czerwca 2024 cena wynosi 599 PLN netto/os. Udział

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

Ważne informacje o szkoleniu

Zajmując się komunikacją w Social Media zdarza się, że nie bardzo wiemy co opublikować - Co ja mam dziś przygotować na Facebooka? Dlatego warto działać z Planem Komunikacji, który sprawdza się w profesjonalnym działaniu na Facebooku czy Instagramie. Pomaga on również w sytuacji, w której mamy dużo informacji i wydarzeń – jak uzyskać efekt, w którym ludzie zwrócą uwagę to co dla nas ważne? Działanie w mediach społecznościowych według prawidłowego Planu Komunikacji zwiększa możliwość dotarcia do odbiorców zgodnie z naszymi intencjami.
Podczas proponowanego szkolenia:
• Przeprowadzimy uczestników przez proces tworzenia planu komunikacji dla swojego odbiorcy, do którego wgląd mają wszyscy publikujący w SM w danej instytucji
• Zainspirujemy do lepszej kreacji tematów i formatów dla swoich kanałów SM, tym również do graficznych elementów komunikacji - uwaga! Tworzenie grafik w Canva.com nie będą pokazywane od podstaw, jedynie jako narzędzie do wykorzystania w pracy z SM.
Szkolenie ma formułę warsztatową. Uczestnicy będą zapraszani do aktywnego udziału podczas szkolenia, do brania udziału w ćwiczeniach i dzielenia się ich efektami, do wymiany, dyskusji, zadawania pytań, dzielenia się swoimi doświadczeniami.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Dowiesz się czym jest plan promocji, jak go tworzyć i wykorzystywać w codziennej pracy.
• Będzie umiał uporządkować komunikację w Social Media.
• Nabędziesz umiejętność stworzenia plan komunikacji, choćby częściowego czy tematycznego dla swoich Social Mediów.
• Dowiesz się skąd czerpać inspiracje i dlaczego warto obserwować nie tylko swój sektor.
• Zdobędziesz większą lekkość w poruszaniu się po wartościowych treściach w prowadzonych platformach Social Mediowych.
• Poznasz dobre praktyk w zakresie promocji instytucji w social mediach.
• Poznasz Trendy Social Media na 2024 rok oraz wskazówki ich wykorzystania.
• Dowiesz się jak wykorzystać ChatGPT do tworzenia treści oraz poznasz przykłady innych narzędzi AI.
• Uzyskasz odpowiedz na pojawiające się wątpliwości i pytania związane z tematem zajęć.

zwiń
rozwiń
Program

1. Porozumienie zmieniające warunki zatrudnienia. W jakiej formie należy zawrzeć takie porozumienie? W jakich sytuacjach istnieje możliwość anulowania zawartego porozumienia zmieniającego warunki zatrudnienia?
2. Czym jest komunikacja z odbiorcami w Social Mediach w dzisiejszych czasach?
3. Jakie są cele komunikacji w Social Mediach?
4. Jakie są zasady skutecznej komunikacji w SM?
5. Co oznacza skrót POEM? Dowiedz się czym jest zrównoważona komunikacja?
6. Wartościowy content, czyli jaki?
7. Przegląd platform Social Media pod kątem specyfiki treści, jakie w nich się pojawiają oraz odbiorców (dane dla Polski 2024). Jakie treści warto dzisiaj tworzyć biorąc pod uwagę Trendy Social Media 2024?
8. Na jakiej bazie tworzymy plan komunikacji?
• Kim jest Twój odbiorca i gdzie go znajdę – ćwiczenie.
• Jak to wygląda u innych z mojego sektora – inspirujemy się.
• Tematy, które chcemy poruszać w swoich mediach społecznościowych – burza mózgów.
• Jak stworzyć treści do tematów – jakim językiem je pisać?
• Jak przyciągnąć uwagę do treści pisanej – dobra grafika? Czyli jaka? - przegląd inspiracji
• Tworzenie grafik, które przyciągają uwagę – ćwiczenia w Canva.com
9. Zalety planu komunikacji stworzonego na dłuższy okres czasu – linie komunikacyjne - ćwiczenie.
10. Tworzenie planu komunikacji na kolejny miesiąc – pierwsze kroki.
11. Jak przy tworzeniu planu komunikacji może nam pomóc ChatGPT (AI)?
12. Przygotowanie kilku treści do wybranych tematów – ćwiczenie.
13. Spojrzenie na swoje SM – w jakim punkcie jestem? Co dalej? – dyskusja.
14. Podsumowanie i pytania.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Z tego szkolenie skorzystają te osoby, które chcą uporządkować i urozmaicić komunikację ze swoimi odbiorcami w Social Mediach. Osoby, które chcą dowiedzieć się jakie formaty, jakie rodzaje treści warto dziś tworzyć. Szkolenie będzie szczególnie przydatne dla przedstawicieli instytucji publicznych, instytucji kultury i sportu, uczelni, bibliotek.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 8 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu oraz użycia AI w tworzeniu contentu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Narodowego Centrum Kultury, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Lotniczej Akademii Wojskowej, Wojskowej Akademii Technicznej, Uniwersytetu.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępca Dyrektora FRDL Centrum Szkoleniowego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 635 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 6 czerwca 2024 cena wynosi 599 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 14 czerwca 2024 r.