• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak odświeżyć komunikację w social media w roku 2025 dzięki nowościom, trendom oraz chat GPT?

online
Miejsce
Internet
Termin
28-29 stycznia 2025
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
649/699 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 699 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 14 stycznia 2025 r. cena wynosi 649 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie podczas, którego odpowiemy na pytanie: Jak wykorzystać potencjał social mediów do promocji instytucji online? Facebook, Instagram, i Tik Tok przy użyciu sztucznej inteligencji.

Ważne informacje o szkoleniu

• Proponujemy Państwu udział dwudniowych zajęciach, podczas których szczegółowo, krok po kroku przeanalizujemy Trendy 2025 roku w wielu obszarach działań marketingowych, które posłużą nad do odświeżenia komunikacji na platformach, na których działamy. Przyjrzymy się rozwojowi AI i możliwościom wykorzystania jej do usprawnienia codziennej pracy. Zobaczymy czy i jakie nowości pojawiły się na platformach SM – FB, IG, TT oraz jak je wykorzystać do promocji i budowania wizerunku instytucji w sieci. Omówimy zalety wyznaczania celów i tworzenia planów komunikacji w celu ich realizacji. Szkolenie ma charakter warsztatowy, a omawiane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z praktyki.
• Będzie czas na dyskusję, wymianę informacji, zadawanie pytań, a to wszystko oczywiście na bazie konkretnej wiedzy. Uczestnicy zajęć: będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia. Poznają aplikacje i narzędzia ułatwiające działania w Social Mediach.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Poznasz trendy marketingu online w 2025 roku oraz ważne statystyki dotyczące Internetu oraz Social Media w Polsce i odpowiedź na pytanie – jak się to zmieniło od zeszłego roku i co to dla nas oznacza.
• Dowiesz się, jakie są potencjały promocyjne platform social mediowych - FB, IG, TikTok oraz nowości, które pojawiły się na tych platformach i jak je wykorzystać w działaniu instytucji.
• Poznasz dobre praktyki w zakresie promocji instytucji w social mediach oraz przyjrzenie się jak dla swojej wygody wykorzystywać AI w codziennej pracy.
• Dowiesz się się co można robić w 2025 roku w Social Media oraz w przestrzeni online przy pomocy sztucznej inteligencji – Chat GPT (bezpłatnej wersji i wskazanie również płatnych alternatyw).
• Poznasz różnorodność możliwości, formatów i treści, które oferuje każda z platform jak również ich unikatowe właściwości i jak je wykorzystać dla swoich potrzeb, czyli kiedy post, kiedy relacja, a kiedy rolka i co one nam dają.
• Uzyskasz wiele inspiracji do tworzenia efektywnych komunikatów do swojej grupy docelowej.

zwiń
rozwiń
Program

1. Trendy marketingu online na 2025 rok w różnych obszarach:
• Obszar treści: content marketing, video marketing, chatboty.
• Obszar grafik: kolory, formaty, fonty, nowe sposoby na przyciągnięcie uwagi.
• Obszar komunikacji.
• Obszar promocji.
• Obszar technologii i AI oraz AR.
2. Jak wykorzystać najważniejsze trendy w promocji i komunikacji instytucji? Dyskusja.
3. Cele na rok 2025 – jak je skutecznie wyznaczać? Ćwiczenie.
4. Jak nowe trendy wpływają na działania w przestrzeni Social Mediów:
• Co nowego na platformach – nowe możliwości, a może nowe podejście – Facebook, Instagram, Tik Tok – omówienie najważniejszych aspektów oraz zmian, które nastąpiły. Omówienie też tego jak je wykorzystać w promocji i komunikacji instytucji w odniesieniu do możliwości każdej platformy i wyznaczony celów na rok 2025.
• Jak ja mogę wprowadzić nowe trendy w życie również przy użyciu Chat GPT? Czego mogę robić więcej? Czego mniej? Co zacząć robić? Ćwiczenie.
• Przygotowanie planu komunikacji na najbliższy miesiąc – jak go stworzyć, żeby ułatwić sobie pracę
• Jak się poruszać miedzy platformami? Jak tworzyć content, który można wykorzystać w wielu miejscach? 3 złote zasady.
5. Czy jest recycling treści? Jak z niego mądrze korzystać i oszczędzać swój czas na komunikację i promocję online? Ćwiczenie .
6. Jak odświeżyć swoją komunikację w roku 2025 dzięki wybranym trendom i wytyczonym celom?
7. Przegląd 3-4 fanpage FB lub innych pod kątem tego co można zrobić lepiej, inaczej. Również udział uczestników szkolenia i wypowiadanie się ich w tej kwestii.
8. Burza mózgów – może być w podgrupach – konkretne pomysły na działania, formaty, tematy do promocji i komunikacji instytucji online.
9. Czas na pytania i dyskusja.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media.
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej.
• Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu oraz użycia AI w tworzeniu contentu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Narodowego Centrum Kultury, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Lotniczej Akademii Wojskowej, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępczyni Dyrektora ośrodka regionalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 699 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 14 stycznia 2025 r. cena wynosi 649 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 22 stycznia 2025 r.