Profesjonalna obsługa klienta w administracji publicznej – reagowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Przy zgłoszeniu do 23 sierpnia 2024 r. cena wynosi: 399 PLN netto/os.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie profesjonalna obsługa klienta. Udział w zajęciach spowoduje podniesienie umiejętności w zakresie rozwiązywania trudnych sytuacji w obsłudze klienta, a także pomaże w doskonaleniu komunikacji i radzeniu sobie ze stresem.
Informacje dodatkowe
Cena: 439 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu się na szkolenie do 23 sierpnia 2024 r. cena promocyjna wynosi: 399 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 2 września 2024 r.
Najbliższe szkolenia z kategorii: Rozwój osobisty
Tytuł szkolenia
Termin
Czas
Miejsce
Rozwój osobisty