Czy Twoja firma chciałaby zaprezentować swoje usługi i nawiązać nowe kontakty biznesowe z grupą kilkuset przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego?!

 

V Krajowy Kongres Sekretarzy to właściwe miejsce! Nasz Kongres to unikatowe i największe ogólnopolskie wydarzenie branżowe!!! Co roku gromadzimy kilkuset Sekretarzy oraz ekspertów i partnerów ze środowiska biznesowego, dzięki czemu możemy rozmawiać wspólnie o tym co najważniejsze. Te wszystkie czynniki gwarantują udział w wydarzeniu na najwyższym poziomie.

Kontakty zainicjowane podczas Kongresu stają się impulsem do wprowadzenia nowych, efektywnych rozwiązań i praktyk, w których wdrażaniu pomagają nasi partnerzy.

 

W tym roku Kongres będzie realizowany, w formule hybrydowej dzięki czemu będą mogli Państwo prezentować swoje usługi bezpośrednio, tym uczestnikom którzy będą w Warszawie w Hotelu Marriott***** i poprzez profesjonalną platformę streamingową, tym którzy będą w nim uczestniczyć online.

 

Jeśli chcecie Państwo współtworzyć Krajowy Kongres Sekretarzy i dołączyć do naszych partnerów, zapraszamy do kontaktu z zespołem kongresowym.

https://kongressekretarzy.pl/kontakt/