Już we wrześniu w Warszawie spotkamy się w gronie Sekretarzy JST z całej Polski by przez dwa dni rozmawiać o najważniejszych tematach z obszarów zarządzania i planowania działań, prawa i prawidłowego stosowania przepisów oraz współpracy pomiędzy organami nadzoru, jednostkami samorządu terytorialnego czy instytucjami rządowymi.

W programie Kongresu poruszymy najbardziej aktualne zagadnienia dot. m. in.:

  • Cyfryzacji procesów w JST oraz zastosowania innowacyjnych rozwiązań w administracji publicznej, w tym sztucznej inteligencji oraz cyberbezpieczeństwa.
  • Ochrony danych osobowych i  udostępniania informacji publicznej.
  • Prawa pracy i zarządzania procesami kadrowymi w jednostkach samorządowych.
  • Przedmiotem naszych rozmów będą również zagadnienia z zakresu postulowanych zmian w prawie wyborczym.

W gronie praktyków, ekspertów, przedstawicieli instytucji rządowych i samorządowych podczas prelekcji, paneli i dyskusji będziemy dyskutować o wyzwaniach i przyszłości samorządów.

Tegoroczny kongres został objęty licznymi patronatami merytorycznymi instytucji rządowych i środowiskowymi związków samorządowych.

Dzięki dotychczasowemu doświadczeniu wiemy,  że Krajowy Kongres Sekretarzy ma istotny wpływ na kształtowanie strategii zarządzania w samorządzie oraz sprawne zarządzanie na poziomie lokalnym. To doskonała przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy Sekretarzami reprezentującymi wszystkie regiony Polski oraz okazja do podzielenia się dobrymi praktykami.

Do zobaczenia w Warszawie we wrześniu!

Szczegółowe informacje na temat Kongresu dostępne są na stronie