• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Śląskie Forum Sekretarzy. Ocenianie pracowników. Prowadzenie dobrych rozmów oceniających. Zarządzanie konfliktem

Szkolenie w godzinach: 1 dnia 11:00 - 17:00;
2 dnia 9:30 – 14:00

Ważne informacje o szkoleniu

Zapraszamy Państwa na kolejne spotkanie Śląskiego Forum Sekretarzy, gdzie podczas dwóch dni warsztatów zostaną zaprezentowane skuteczne techniki radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi i sposoby prowadzenia dobrych ocen pracowniczych. 
W ramach szkolenia dowiedzą się Państwo:
- jak zwracać uwagę pracownikowi, 
- jak udzielać informacji zwrotnych by pracownik nie stracił motywacji do kolejnych działań,
- jak być dobrym szefem, 
- jak efektywnie rozmawiać z pracownikami, 
- jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do pracy. 

Druga część szkolenia zostanie poświęcona zagadnieniom konfliktu w organizacji. W trakcie warsztatu grupowego uczestnicy dowiedzą się jak poradzić sobie z sytuacją konfliktową i jak zarządzać konfliktem w organizacji i zespole.
 

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Szkolenie jest wyjątkową okazją do zdobycia i ugruntowania wiedzy i umiejętności w zakresie doskonalenia warsztatu menadżera. Ocenianie i zarzadzanie relacjami w grupie są jednymi z najważniejszych kompetencji dobrego szefa W czasie szkolenia, krok po kroku uczestnicy nauczą się, jak przeprowadzić trudną rozmowę, motywującą rozmowę czy rozmowę dyscyplinującą i jak rozwiązywać trudne sytuacje w zespole.

zwiń
rozwiń
Program

I DZIEŃ
1. Powitanie, zapoznanie, integracja, wprowadzenie.
2. Podstawy prawne dokonywania ocen pracowników samorządowych- zmiany i korzyści.
3. Najczęściej pojawiające się błędy w ocenianiu pracowników – case study.
4. Dobre praktyki.
5. Procedura oceny pracowniczej.
6. Arkusz oceny – analiza zawartości, modyfikacje, skale.
7. Samoocena jako element oceny rocznej.
8. Oceny vs. Cele vs indywidualne plany rozwojowe.
9. Scenariusz rozmowy oceniającej.
10. Umiejętność przekazania konstruktywnej informacji zwrotnej.
11. Umiejętność odbierania konstruktywnej krytyki.
12. Język korzyści.
13. Modele feedbacku – wprowadzenie (spinka, FUKO, SSC, NVC etc.).
14. Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
II DZIEŃ
1. Wprowadzenie
2. Różnych rodzajach konfliktów, 
3. Jak zarządzać konfliktami, 
4. Czemu obawiamy się konfliktów 
5. Jak konflikty mogą one wpływać na nasze emocje, pracę i życie.
6. Podsumowanie i zakończenie.
 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Członkowie Śląskiego Forum Sekretarzy, Sekretarze, kierownicy jednostek.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trener 1 - Dyplomowany i Akredytowany Coach International Coach Federation ACC, Dyplomowany Trener i Psycholog Biznesu, Certyfikowany konsultant narzędzia psychologicznego MindSonar®, Trener, konsultant strategiczny i HR, Członek Zarządu Stowarzyszenia Kobieta Charyzmatyczna Od 2017 r. wykładowca Akademicki i Doktorant katedry zarządzania Akademii WSB, W latach 2016 2019 Członek Zarządu ICF POLAND i Dyrektor Śląskiego oddziału ICF Twórca pierwszego w Polsce unikatowego programu Holilider™ Integralny lider organizacji przyszłości oraz pierwszych w Polsce studiów podyplomowych: „Turkusowe przywództwo Holilider™ i MBA w Turkusowym Przywództwie Holilider™” prowadzonych na uczelniach na Śląsku i w Warszawie. Jest ekspertem i doradcą w zakresie: Strategii rozwojowych i propagatorem integralnego - turkusowego podejścia do ludzi i pracy także w codziennym życiu Jest jednym z nielicznych na polskim rynku coachów łączących ponad dwadzieścia lat doświadczenia w pracy dla korporacji międzynarodowych i polskich w HR w tym ostatnie lata jako HR General, z bogatą praktyką coachingową dla kadry wyższego i najwyższego szczebla zarządzania. W ramach współpracy z Akademią WSB prowadziła zajęcia dydaktyczne oraz wykłady również w języku angielskim między innymi z: coachingu, psychologii zarządzania, psychologii podejmowania decyzji, psychologii obsługi klienta, metody rekrutacji i selekcji personelu, oraz liczne zajęcia w ramach autorskich studiów podyplomowych Holilider- turkusowe zarządzanie (dwie edycje).

Trener 2 - Od 12 lat prowadzi szkolenia warsztatowe związane z kompetencjami menedżerskimi (zarządzanie zespołem, rozwój umiejętności kierowniczych, rozwiązywanie konfliktów, rekrutacja i wdrożenie, psychologia zarządzania) oraz handlowe (techniki sprzedaży, sprzedaż perswazyjna, zarządzanie własną sprzedażą, referencje w sprzedaży). Prowadzi projekty coachingowe z kadrą menedżerską, a także zajęcia w ramach kursu Train the Trainer w Akademii Bliżej oraz zajęcia dla coachów przygotowujące do certyfikacji VCC. Przez wiele lat pracował jako menedżer, trener wewnętrzny i menedżer działu szkoleń w firmach handlowych i produkcyjnych. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Podyplomowych Studiów Trenerskich w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Absolwent kursów „Train the Trainer” w Monachium i Poznaniu. Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma w Noble Manhattan Coaching, jest certyfikowanym asesorem AC/DC oraz czynnym mediatorem sądowym przy Sądzie Rejonowym w Bielsku-Białej.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Szkolenie będziemy realizowali stacjonarnie w Hotelu BESKIDIAN***, 34-350 Węgierska Górka, 3 Maja 12.

Cena: członkowie Forum w ramach składki, pozostałe osoby 850 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej,
pobyt w pokoju dwuosobowym, (dopłata do pokoju jednoosobowego 100 zł.) Pełne wyżywienie (śniadanie, 2 obiady, przerwy kawowe w każdym dniu, uroczysta kolacja) certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerami.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 12 maja 2023 r.