Przedstawienie w jaki sposób należy stosować przepisy prawa pracy i regulacje dotyczące ochrony danych osobowych w IK w czasach epidemii.
Przegląd aktualnych wytycznych dotyczących ograniczeń w prowadzeniu działalności Instytucji Kultury.
Wskazanie, co powinno zawierać zarządzenie dyrektora instytucji kultury dotyczące postępowania w związku ze stanem epidemii.
Analiza regulacji prawnych i dokumentów dotyczących prawidłowego funkcjonowania Instytucji Kultury w dobie koronawirusa.
Zapoznanie uczestników z kwestiami dotyczącymi nowej organizacji pracy w instytucji, w szczególności z zasadami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy, pracą zdalną.
Możliwość weryfikacji wiedzy dotyczącej praktycznego stosowania przepisów w zakresie prowadzenia IK, wymiany doświadczeń, zdobycia odpowiedzi na problematyczne pytania, dotyczące funkcjonowania i pracy IK w dobie epidemii.
Zdobycie umiejętności praktycznego stosowania przepisów dotyczących pracy zdalnej, czasu pracy w Instytucjach Kultury, kwestii wynagrodzeń pracowników w kontekście przestoju, czy wypłaty zasiłków.
Kultura, sport, NGO, promocja