• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Promocja instytucji w sieci. Kurs specjalisty ds. mediów społecznościowych - edycja V

online
Miejsce
Internet
Termin
05-11 września 2024
Czas trwania
10:00 - 14:30
Cena
999/1198 zł
Zapisz się na szkolenie

5, 6, 10, 11 września 2024 r. Kurs każdego dnia w godzinach 10:00-14:30. Cena: 1198 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 22 sierpnia 2024 cena wynosi 999 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dedykowane przede wszystkim pracownikom wydziałów promocji, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

Ważne informacje o szkoleniu

Facebook, Instagram, YouTube, X (dawniej Twitter), LinkedIn i TikTok – to tylko najpopularniejsze serwisy społecznościowe, z których korzystają przedstawiciele sektora publicznego.
Czy jednak korzystają z tej formy komunikacji właściwie? Liczne, często nieścisłe regulacje prawne, specyficzne oczekiwania odbiorców, a także przekazywanych komunikatów powodują, że aby komunikacja sektora publicznego w tej przestrzeni była właściwa, należy zapoznać się z najważniejszymi uwarunkowaniami. Zarówno dotyczącymi samej komunikacji, budowania jej strategii, jak też funkcjonowania poszczególnych serwisów i obowiązującego prawa.
Jak wykorzystywać funkcje poszczególnych serwisów? Jak skutecznie docierać do odbiorców i powiększać ich liczbę? Jak prowadzić atrakcyjny profil? To tylko niektóre z pytania, które się pojawiają.
Podczas już V edycji proponowanego czterodniowego kursu uczestnicy nie tylko poznają najpopularniejsze media społecznościowe i ich funkcjonalności, ale nauczą się budować strategię obecności w nich, najważniejsze zagadnienia prawne i poznają możliwości komunikacji z odbiorcami. Zdobędą wiedzę z zakresu obecności w mediach społecznościowych i możliwości ich wykorzystania.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zapoznasz się z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi (Facebook, X – dawniej Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube, TikTok) i ich funkcjonalnościami.
• Poznasz najważniejsze trendy związane z komunikacją w social media.
• Nauczysz się, w jaki budować i realizować strategię obecności w social media, a także jak mierzyć zakładane cele.
• Poznasz mechanizmy, które wpływają na zasięgi postów, a także zaangażowanie odbiorców.
• Nauczysz się metod właściwej komunikacji w mediach społecznościowych i reagowania na sytuacje kryzysowe.
• Poznasz rolę, jaką ma stosowanie spójnej identyfikacji wizualnej i zapoznają się z dobrymi praktykami w tym obszarze.
• Zapoznasz się z prawnym aspektem prowadzenia profili w mediach społecznościowych.
• Nauczysz się wykorzystywać narzędzia oferowane przez poszczególne media.
• Poznasz możliwości reklamowe na platformie Facebook.
• Nauczysz się tworzyć treści, przyciągające uwagę odbiorcy, wykorzystując przy tym również narzędzia zewnętrzne oraz oparte na sztucznej inteligencji.
• Poznasz zasady tworzenia czytelnych treści.
• Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, aby były lepiej widoczne w sieci.
• Kurs zakończymy testem podsumowującym.

zwiń
rozwiń
Program

HARMONOGRAM KURSU:
I DZIEŃ: Media społecznościowe: od podstawowych trendów i funkcjonalności po budowanie strategii.
II DZIEŃ: Skuteczny copywriting.
III DZIEŃ: Jak budować fanpage, komunikować się skutecznie i być w zgodzie z obowiązującymi przepisami.
IV DZIEŃ: Kreatywna promocja w mediach społecznościowych i Facebook ADS.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy jednostek sektora publicznego, odpowiedzialni za prowadzenie kont w mediach społecznościowych, promocję i komunikację w instytucji, pracownicy instytucji i organizacji pozarządowych realizujących zadania publiczne.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzących

Trener 1 - Pracownik sektora publicznego, który od 15 lat jest związany z branżą public relations i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Na różnych stanowiskach związanych z komunikacją i marketingiem realizował projekty m.in. dla sektora finansów publicznych. Odpowiadał również za kampanie CSR i PR regionów. Przez wiele lat był rzecznikiem prasowym. Zajmował się również komunikacją w największym polskim portalu społecznościowym nk.pl. Jest absolwentem politologii, filozofii, a także podyplomowych studiów z public relations. (Moduł I i III)

Trener 2 - Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku. (Moduł II i IV)

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępca Dyrektora FRDL Centrum Szkoleniowego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 1198 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 22 sierpnia 2024 cena wynosi 999 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 30 sierpnia 2024 r.