Efektywna organizacja pracy biura rady
szkolenie w formule on-line
termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Zapraszamy na szkolenie, którego przedmiotem będą praktyczne aspekty pracy biura obsługi rady, a także działanie samej rady oraz radnych.
1. Omówienie podstawowych i istotnych zagadnień w obecnej kadencja organu uchwałodawczego i wykonawczego:
- Zadania biura rady.
- ABC pracownika biura rady – niezbędne akty prawne.
- Czy jedna osoba jest w stanie prowadzić całe biuro?
- Skuteczna organizacja pracy w biurze rady.
- Czy elektroniczny obieg dokumentów rzeczywiście ułatwia pracę? Dlaczego poprawne rejestrowanie spraw wg JRWA jest istotne?
2. Prawidłowa kwalifikacja i podział dokumentów biura rady.
3. Przygotowanie posiedzeń komisji stałych i sesji Rady (m.in. terminy, porządek obrad, miejsce – dostępność sali, dostarczanie radnym dokumentów, zawiadomienia i inne):
- Jak prawidłowo transmitować i nagrywać oraz dokumentować posiedzenia?
- Udział mieszkańców w posiedzeniach a RODO?
- Jakie dane podlegają anonimizacji?
- Publikacja w BIP.
- Radny, który nie przestrzega RODO – streaming a nagranie z posiedzenia?
- Streaming sesji przez YouTube – czy to legalne?
- Napisy do nagrań z sesji Rady w ciągu 14 dni – ułatwienia dla osób o szczególnych potrzebach czy kolejny problem dla JST?
- Czy pracownik biura rady może przygotować treść normatywną uchwały?
- Jak dobrze, krótko i zwięźle napisać protokół? Techniki i darmowe pomoce.
Cena: 439 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Przy zgłoszeniu do 3 października 2024 r. promocyjna cena wynosi 399 zł netto/os.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 21 października 2024 r.
Radni, biuro rady