• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Feedback. Informacja zwrotna jako narzędzie komunikacji managerskiej

online
Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dotyczące przekazywania i odbierania informacji zwrotnej, dedykowane przede wszystkim liderom i menadżerom

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu na zajęcia, które pomogą rozwinąć umiejętność udzielania informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi i zespołowi. Zdobyte na szkoleniu umiejętności oraz wiedza pozwolą także na wzmocnienie świadomości wśród uczestników menedżerów, jak ważną rolę odgrywa informacja zwrotna w zarządzaniu zespołem, przez co pozwoli zmniejszyć poczucie dyskomfortu związanego z jej udzielaniem. Szkolenie jest warsztatem, podczas którego uczestnicy wykonują praktyczne ćwiczenia, by m.in. nauczyć się jasno formułować swoje oczekiwania, wyrażać pochwały oraz udzielać konstruktywnej krytyki, zachęcającej do rozwoju. Podczas warsztatu uczestnicy w ramach ćwiczeń m.in. będą ćwiczyć różne techniki feedbacku, udzielać sobie nawzajem informacji zwrotnej, ćwiczyć wyrażanie oczekiwań, odróżniać fakty od opinii, dokonywać autodiagnozy własnych postaw i wzorców zachowań.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Poszerzenie wiedzy na temat roli feedbacku w rozwoju i skutecznej komunikacji.
• Zwiększenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej.
• Zmniejszenie poczucia dyskomfortu podczas trudnych rozmów.
• Nabycie praktycznych umiejętności dot. feedbacku.
• Nabycie praktycznych umiejętności i wiedzy dotyczących feedbacku w procesie zarządzania ludźmi.
• Poznawanie i wykorzystanie korzyści z feedbacku dla pracownika, szefa firmy.
• Możliwość podzielania się swoimi doświadczeniami w obszarze udzielania i przyjmowania feedbacku.

zwiń
rozwiń
Program

1. Cele feedbacku.
2. Zasady udzielania informacji zwrotnych.
3. Cztery płaszczyzny komunikacji.
4. 4 postawy w relacjach z innymi i wynikające z nich style funkcjonowania.
5. Techniki aktywnego słuchania.
6. Wyrażanie i przyjmowanie pochwał.
7. Skuteczne formułowanie oczekiwań.
8. Techniki dawania informacji zwrotnej (m. in UF, FUKO, SBI, start-stop-kontynuuj itd.).
9. Zasady przyjmowania feedbacku.
10. Przyczyny oporu w przyjmowaniu informacji zwrotnych.

Metodyka szkolenia: ćwiczenia w grupach, ćwiczenia indywidualne, testy do autodiagnozy, dyskusje na forum, mini-wykłady, prezentacja.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kadra zarządzająca, kadra kierownicza, liderzy, osoby chcące podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego komunikowania oraz kierowania zespołem.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trenerka profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Na co dzień pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Uczy komunikacji przez profesjonalne zachowanie i wygląd. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Ponadto, prowadziła zajęcia z Personal Brandingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz z Estetyki w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: komunikacja, zarządzanie personelem, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, dress code, autoprezentacja, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku, etykiety i marki osobistej.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 395 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 8 listopada 2023 r.