Lobbing jako narzędzie PR [21.09]
Szkolenie "Lobbing jako narzędzie PR" to praktyczne i teoretyczne wprowadzenie do lobbingu jako kluczowego elementu strategii public relations. Uczestnicy poznają narzędzia i techniki lobbingowe, które pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz skutecznym wpływaniu na decyzje interesariuszy.
Termin: 21 września, godz. 10:00-15:00
REJESTRACJA
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
- Czym jest lobbing, jakie jest jego znaczenie w kontekście PR, oraz jak można go skutecznie wykorzystać do budowania wizerunku organizacji.
- Zgłębią techniki identyfikacji interesariuszy, tworzenia przekonujących argumentów oraz wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w działaniach lobbingowych.
Prowadząca: Magdalena Malara-Świtońska
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ekspertka PR z 15-letnim doświadczeniem w pracy, jako dziennikarka i rzecznik prasowy dla największych polskich instytucji; m.in.: Stadionu Wrocław, Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia. Od kilku lat swoim doświadczeniem dzieli się prowadząc szkolenia dla instytucji publicznych oraz biznesu w dziedzinie Public Relations w zakresie: strategii komunikacji, komunikacji medialnej, komunikacji kryzysowej, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych oraz efektywnego zarządzania czasem.