Zapraszamy na szkolenie z wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach organizacji pozarządowych. Dzięki szkoleniu możecie poprawić obecność swojej organizacji w social mediach. Nauczycie się tworzyć angażujące treści, poznacie obowiązujące trendy, dowiecie się jak zwiększyć zasięgi czy zarządzać grupą.

Termin szkolenia: 25 września 2024 r. w godzinach: 9.30 - 14.30 
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM.

REJESTRACJA

Zarejestrowani i zakwalifikowani uczestnicy otrzymają link na spotkanie na podany adres mail dzień przed szkoleniem.

Liczba miejsc jest ograniczona.

W programie:

  • Jak tworzyć strategię budowania marki?
  • Jak tworzyć angażujące treści?
  • Wykorzystanie multimediów w mediach społecznościowych. 
  • W jaki sposób zwiększyć zasięgi? 
  • Jak tworzyć i optymalizować reklamy w mediach społecznościowych? 
  • Jak tworzyć i zarządzać grupą na Facebooku? 

Prowadzący:

Mariusz Juszczyk
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.