Działalność organizacji pożytku publicznego obejmuje szeroki zakres działań mających na celu realizację misji statutowej, która zazwyczaj jest związana z poprawą jakości życia, wsparciem społecznym, ochroną środowiska, edukacją czy promocją kultury. Zapraszamy do udziału w szkoleniu podczas którego szczegółowo omówimy formalności związane z posiadaniem statusu organizacji pożytku publicznego oraz wszelkie przywileje i obowiązki, jakie wiążą się z jego uzyskaniem. Szkolenie przekaże wiedzę użyteczną zarówno w zakresie zasad uzyskania statusu, jak i obowiązków i korzyści dla podmiotów już status posiadających.

 

Termin: 11 grudnia, godz. 9:00-14:00

Rejestracja

Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.

Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się: 

  • Jakie podmioty mogą uzyskać status OPP?
  • Czy status OPP można utracić?
  • Jakie są niezbędne zmiany w organizacji, które należy wprowadzić przed staraniem się o status?
  • Jakie korzyści wynikają z posiadania statusu OPP?
  • Jakie obowiązki mają podmioty posiadające status OPP?
  • Jak skutecznie poprowadzić kampanie związaną z promocją 1,5% podatku?

Prowadzący:
Tomasz Pawłowski