Savoir-vivre w obsłudze klienta [11.12]
Zapraszamy na praktyczne szkolenie, które ma na celu wyposażyć uczestników w wiedzę z zakresu etykiety i dress code Dzięki praktycznym wskazówkom uczestnicy dowiedzą się, jak dbać o relacje towarzyskie i zawodowe , jak budować własny wizerunek i dbać o wizerunek organizacji.
Termin: 11 grudnia, godz. 9:00-14:00
Rejestracja
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Program:
- wprowadzenie – savoir-vivre w życiu codziennym i etykieta urzędnicza
- rola pierwszego wrażenia
- językowy savoir-vivre
- wręczanie i otrzymywanie wizytówek
- biurowy dress code dla kobiet i mężczyzn
- dobieranie strojów, makijażu, fryzury do typu sylwetki i typu urody
- zasady precedencji
- rodzaje przyjęć, spotkań, konferencji
- organizacja przyjęć biznesowych i dyplomatycznych
- savoir-vivre przy stole
- kultura picia napojów alkoholowych
- serwowanie i picie wina
- rozmowy telefoniczne
- korespondencja urzędnicza
- netykieta
Prowadząca: Agnieszka Jerzynek
Psycholog, coach, trener z 16-letnim doświadczeniem. Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia pracy, organizacji i zarządzania; pedagogiki i pracy socjalnej. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Własna działalność – Psycholog Agnieszka Jerzynek – coaching, szkolenia. Nauczyciel akademicki na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu i Collegium Da Vinci w Poznaniu. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwijania kompetencji menedżerskich, a także m.in. z zakresu: budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, równowagi między pracą a życiem osobistym, rozwiązywania konfliktów, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie, wspierania rozwoju, coachingu, wyzwalania kreatywności, negocjacji, pedagogiki i wychowania.