Nauczymy cię tworzyć treści używając języka prostego, przejrzystego i zrozumiałego. Doświadczysz korzyści jakie daje prosty język. Będziesz miał/a okazję zmierzyć się z testem poprawności językowej.

Termin: 13 marca | godz.9:00-14:00
Warsztaty odbędą się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.

Liczba miejsc jest ograniczona
 

REJESTRACJA

Program:

  • Deklaracja prostego języka.
  • Zasady prostego języka. Ulga językowa
  • Sześć zasad efektywnego pisania.
  • Dobre praktyki – przegląd.
  • ETR – zasady tworzenia tekstów łatwych do czytania.
  • Narzędzia wspierające proces tworzenia prostych tekstów.
  • Quiz językowy.

Prowadzący:


Marcin Jerzynek
HR Business Partner, wykładowca akademicki. Menedżer inkubacji przedsiębiorstw typu start-up w parkach naukowo-technologicznych. Autor kilkuset modeli biznesowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z umiejętności twardych i miękkich (ponad 14 000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych).