Wystąpienia publiczne i autoprezentacja [18.10]
Zapraszamy na praktyczne szkolenie z autoprezentacji, na którym Uczestnicy zdobędą wiedzę o zasadach autoprezentacji, dowiedzą się, jak kształtować pozytywny, profesjonalny wizerunek. Poznają tajniki przemówień. Dowiedzą się, jak walczyć z tremą, jak przygotować przemówienie. Poznają sposoby na radzenie sobie ze stresem.
Termin: 18 października, godz. 9:00-14:00
Rejestracja
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Program:
-
Wprowadzenie.
-
Autoprezentacja.
-
Wygląd zewnętrzny.
-
Ubiór.
-
Rola kolorów w autoprezentacji.
-
Typy sylwetki i typy urody oraz dopasowanie garderoby, fryzury, makijażu.
-
Dress code.
-
Komunikacja interpersonalna.
-
Mowa ciała.
-
Elementy asertywności.
-
Etykieta.
-
Profesjonalna obsługa klienta.
-
Przygotowanie do wystąpienia, wywiadu, spotkania.
-
Struktura wystąpienia.
-
Zarządzanie czasem prezentacji.
-
Jak zaciekawić publiczność.
-
Sposoby na radzenie sobie z tremą.
-
Stres i jego skutki.
-
Jak pokonać stres i uczynić z niego sprzymierzeńca.
-
Podsumowanie.
Prowadząca: Agnieszka Jerzynek
Psycholog, coach, trener z 16-letnim doświadczeniem. Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia pracy, organizacji i zarządzania; pedagogiki i pracy socjalnej. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Własna działalność – Psycholog Agnieszka Jerzynek – coaching, szkolenia. Nauczyciel akademicki na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu i Collegium Da Vinci w Poznaniu. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwijania kompetencji menedżerskich, a także m.in. z zakresu: budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, równowagi między pracą a życiem osobistym, rozwiązywania konfliktów, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie, wspierania rozwoju, coachingu, wyzwalania kreatywności, negocjacji, pedagogiki i wychowania.