Coraz częściej prowadzimy akcje zbierania środków na działania organizacji. Wykorzystujemy platformy crowdfundingowe, prowadzimy działania bezpośrednie podczas różnych wydarzeń. Warto wiedzieć, które z nich polegają przepisom związanym z organizacją zbiórek publicznych i kiedy wymagają zgłoszenia i sprawozdania.

 

Terminy: 

3 grudnia, godz. 9:00-14:00

Rejestracja

Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania na podany adres mailowy.
Liczba miejsc jest ograniczona.

 

 

Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się: 

  • Czym są zbiórki publiczne i kto jest uprawniony do ich prowadzenia?
  • Jak zgłosić zbiórkę publiczną?
  • Jakie są formalne warunki i dobre praktyki w zakresie przeprowadzenia i udokumentowania zbiórki?
  • Jakie są obowiązki sprawozdawcze?

Prowadzący: 

Tomasz Pawłowski