• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Skuteczne zasady przekazywania, zlecanie zadań oraz egzekwowania rezultatów przez Szefa, czyli co zrobić, aby mnie posłuchano

online
Miejsce
Internet
Termin
06 maja 2025
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie
Program i karta zgłoszenia

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 22 kwietnia 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie zarządzanie zespołem. Udział pomoże uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów, usprawni komunikację w zespole i wzmocni umiejętności motywacyjne słuchaczy.

Ważne informacje o szkoleniu

• Przedmiotem zajęć jest wskazanie, jak klarownie, jasno przekazywać informacje o swoich oczekiwaniach co do sposobu realizacji zadania. Co jeśli robi się to mniej skutecznie? Budowana mozolnie dobra relacja ze współpracownikiem może, ze względu na banalne błędy w komunikacji zamienić się w ostrą rywalizację w zespole.
• Najczęstsze bariery w komunikacji związane są z trzema fundamentami: Percepcja komunikatów, Emocje jakie przeżywamy podczas rozmowy oraz umiejętności Przekonywania drugiego człowieka.
• Podczas zajęć zapoznamy uczestników z praktycznymi regułami:
- Zrozumienia innych osób, szczególnie poznania ich motywów, celów jakie chcą zrealizować.
- Przekonywania, wpływania na inne osoby, poprzez tworzenie komunikatów perswazyjnych w miejsce sztywnych komunikatów (czasami dominujących) z pozycji szefa.
• Zaprezentujemy skuteczne sposoby wypracowywania warunków zaangażowanej współpracy oraz modyfikacji trudnych dla zachowań współpracowników.

Opnie uczestniczek i uczestników szkoleń prowadzonych przez Trenera: Bardzo komunikatywny przekazu, treści przekazywane w dostępny sposób, dużo ciekawych przykładów z życia.; Bardzo, bardzo inspirujące treści .Twórcze spotkanie.; Ciekawe przykłady z doświadczenia zawodowego. Bardzo fajne wykorzystanie narzędzi elektronicznych do szkolenia: karteczki, oczekiwania, filmiki. Było ciekawie.; Rzeczowo, duża porcja cennej wiedzy, jasny przekaz.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Nauczysz się przekonywać do współpracy, odpowiednio wyrażać emocje oraz informować innych o swoich potrzebach i oczekiwaniach.
• Podniesiesz kompetencje kształtowania relacji i współpracy na linii przełożony - pracownik.
• Rozwiniesz umiejętności skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.
• Zwiększysz efektywność, rzetelność i wydajność działań pracowników urzędu.
• Zdobędziesz kompetencje efektywnego inspirowania, motywowania pracy zespołu do realizacji powierzonych zadań poprzez zwiększone umiejętności komunikacji.
• Otrzymasz odpowiedzi na pytania:
- Jak umiejętnie rozwijać wśród pracowników wysoką motywacje do realizacji zadań?
- Jak efektywnie tworzyć swoje wypowiedzi, aby być posłuchanym?
- Jak skutecznie przekonywać innych do właściwej współpracy?

zwiń
rozwiń
Program

1. Lepsza jakość Komunikacji to lepsza jakoś pracy:
• 3 fundamenty efektywnej komunikacji w zespole i na poziomie manager – podwładny.
• Czy mój pracownik, dobrze mnie zrozumiał? Bariery komunikacji wynikające z różnych sposobów rozumienia otrzymywanych informacji.
• Jak ograniczyć błędy i niejasności w komunikacji w pracownikiem.
• Jak reagować na emocje pracownika? Bariery i błędy komunikacji o podłożu emocjonalnym.
• Komunikacja osoby Pewnej Siebie czyli moc szefa z autorytetem.
• Jak zbudować wizerunek osoby pewnej siebie.
• Jak reagować, jeśli odczuwam brak szacunku od pracownika?
2. Zaangażowanie w pracy - źródła motywacji do rozwijania swoich kompetencji:
• Jak reagować na brak zaangażowania i opór pracownika czyli motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna, czyli jak wzmacniać chęci do zaangażowania w realizację zadań instytucji.
• Rozwijanie, uczenie i motywowanie pracowników do samodzielnego wykonywania zadań.
• Jak chwalić rezultaty działań czyli dlaczego dumny i pewny siebie współpracownik jest bardziej zaangażowany.
• Mój pracownik wykonuje absolutnie minimum- czyli Jak usuwać najczęstsze blokady wykazywania odpowiedzialności za rezultaty swoich działań?
• Najlepszy sposób skutecznej reakcji na błędy pracowników, rola dobrej informacji zwrotnej w procesie budowania zaangażowania do lepszych rezultatów.
3. Delegowanie zadań, udzielanie instrukcji to sztuka czy podstawowe narzędzie menedżera:
• Zasady skutecznego delegowania zadań- wydawania polecenie.
• 5 zasad dobrego przekazu informacji- jasna komunikacja ponad wszystko.
• Jak reagować jeśli polecenia i sposoby wykonywania zadań rodzą konflikt?
4. Podsumowanie szkolenia.

Zajęcia będą miały charakter praktyczny: Krótkie opisy teoretyczne; ćwiczenia i dyskusja; Dzielenie się praktycznym doświadczeniami prowadzącego; Studium przypadku.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kierownicy zespołów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności budowania dobrych zespołów i efektywnego zarządzania nimi, umiejętności tworzenia satysfakcjonujących relacji zawodowych. Menadżerowie, którzy chcą posiadać umiejętności wydobywania z pracowników większego zaangażowania oraz budowania u nich odpowiedzialności za rezultaty swoich działań.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Psycholog organizacji, Konsultant biznesowy, Coach, Trener. Doradza, prowadzi szkolenia w obszarach związanych z Umiejętnościami menadżerskimi: skutecznego zarządzania zespołami specjalistów. Wspomaga firmy w projektowaniu i zarządzaniu Kulturą Organizacji, zwiększając w ten sposób możliwości adaptacyjne firmy do zmian w środowisku. Specjalizuje się w aspektach związanych z relacjami międzyludzkim. Szczególnie pomaga w rozwoju efektywnych narzędzi kierowania: skuteczna wielowymiarowa komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie emocjami, techniki wywierania wpływu. Jest Trenerem z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Od kilku lat stale współpracuje z firmami finansowymi, branży TSL, administracji publicznej - prowadząc konsultacje, coaching, regularne szkolenia wspierające i pod noszące efektywność codziennej pracy pracowników tych firm. Współpracuje jako wykładowca z Uniwersytetem SWPS oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, prowadzi zajęcia dla studentów wydziału psychologii oraz słuchaczy studiów podyplomowych dla Menadżerów z zagadnień psychologii relacji biznesowych.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 22 kwietnia 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 28 kwietnia2025 r.