• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak tworzyć efektywny content (treści i grafiki) do mediów społecznościowych i na stronę WWW na przykładach instytucji publicznych.

online
Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

 

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy udział w szkoleniu, podczas którego omówmy zasady webwritingu, zasady tworzenia efektywnych krótkich i dłuższych treści do postów i na stronę www. Uczestnicy zostaną zapoznani ze sposobami tworzenia grafiki przyciągającej uwagę odbiorców. Przedstawimy możliwości content marketingu w mediach społecznościowych. Przekażemy umiejętności tworzenia różnorodnego i efektywnego contentu.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Poznanie content marketing i zdobycie wiedzy jak się go tworzyć.
• Przeanalizowanie różnorodnych form i rodzajów treści tworzonych w social mediach i na stronie www.
• Poznanie narzędzi do usprawnienia pracy i do monitoringu mediów społecznościowych.
• Możliwość udziału w praktycznych ćwiczeniach dotyczących tematyki szkolenia.
• Uczestnicy dowiedzą się:
- Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze.
- Jakie treści zaliczamy do content marketingu i gdzie najlepiej je dystrybuować.
- Jak tworzyć interesującą treść zgodnie z obowiązującymi zasadami webwritingu.
- Jak tworzyć ciekawe grafiki, animacje, infografiki i video – praktyczna nauka kilku narzędzi.
- Jak pisać teksty na stronę www, żeby były interesujące dla odbiorców i wyszukiwarek internetowych (przyjaznych SEO).

zwiń
rozwiń
Program

1. Trendy 2022 content marketingu oraz dane z rynku polskiego.
2. Dlaczego content marketing jest ważny i o co w nim chodzi.
3. Zasady tworzenia treści (contentu) dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, TikTok), zgodnie z ich możliwościami, zasobami oraz algorytmami.
4. Kim jest Twój odbiorca? Dlaczego warto go znać (określenie grupy odbiorców). Ćwiczenie.
5. Jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują. Do czego warto się przekonać, co wykorzystywać częściej, a czego warto unikać? Ćwiczenie.
6. Prezentacja wielu różnych rodzajów, formatów treści do social mediów. Posty podstawowe, link posty, relacje, rolki, live’y, video oraz cykle, infografiki i wiele innych oraz wskazówki w jakich sytuacjach ich używać najlepiej. Inspiracje i przykłady graficzno-tekstowych .
7. Co oznacza 3H w content marketingu?
8. Jak wykorzystać moc emocji oraz jak je budzić tworząc treść i używając emocji?
9. Język jakiego warto używać w mediach społecznościowych, żeby skracać dystans z odbiorcą.
10. Teksty do Internetu, na stronę www, artykuły. Jak je pisać zgodnie z zasadami webwritingu i czym powinny się cechować.
11. Moc nagłówków i ich tworzenie na bazie formuł copywriterskich. Ćwiczenie.
12. Programy do sprawdzania poprawności treści.
13. Nauka tworzenia grafik, grafik animowanych, krótkich filmików, pokazów slajdów i innych potrzebnych do promocji formatów graficznych. Warsztat z Canva.com. Warsztat praktyczny.
14. Tworzenia kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu np. informacja/news, cykl, rozrywka.
15. Przegląd 3-4 fanpage’e FB podczas szkolenia i omówienie pod względem contentowym.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy wydziałów promocji i komunikacji jednostkach administracji publicznej, osoby przygotowujące treści, grafiki na stronach internetowych i mediach społecznościowych organizacjach samorządowych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy UŚ oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i (współ)tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube, TikTok), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie oraz kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 579 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 9 września 2022 r.