1. Trendy 2022 content marketingu oraz dane z rynku polskiego.
2. Dlaczego content marketing jest ważny i o co w nim chodzi.
3. Zasady tworzenia treści (contentu) dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, TikTok), zgodnie z ich możliwościami, zasobami oraz algorytmami.
4. Kim jest Twój odbiorca? Dlaczego warto go znać (określenie grupy odbiorców). Ćwiczenie.
5. Jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują. Do czego warto się przekonać, co wykorzystywać częściej, a czego warto unikać? Ćwiczenie.
6. Prezentacja wielu różnych rodzajów, formatów treści do social mediów. Posty podstawowe, link posty, relacje, rolki, live’y, video oraz cykle, infografiki i wiele innych oraz wskazówki w jakich sytuacjach ich używać najlepiej. Inspiracje i przykłady graficzno-tekstowych .
7. Co oznacza 3H w content marketingu?
8. Jak wykorzystać moc emocji oraz jak je budzić tworząc treść i używając emocji?
9. Język jakiego warto używać w mediach społecznościowych, żeby skracać dystans z odbiorcą.
10. Teksty do Internetu, na stronę www, artykuły. Jak je pisać zgodnie z zasadami webwritingu i czym powinny się cechować.
11. Moc nagłówków i ich tworzenie na bazie formuł copywriterskich. Ćwiczenie.
12. Programy do sprawdzania poprawności treści.
13. Nauka tworzenia grafik, grafik animowanych, krótkich filmików, pokazów slajdów i innych potrzebnych do promocji formatów graficznych. Warsztat z Canva.com. Warsztat praktyczny.
14. Tworzenia kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu np. informacja/news, cykl, rozrywka.
15. Przegląd 3-4 fanpage’e FB podczas szkolenia i omówienie pod względem contentowym.
Kultura, sport, NGO, promocja