Małgorzata Majewska
Dyrektor
“Realizacja szkoleń przebiegała prawidłowo. Usługa została wykonana w sposób należyty i jak wynika z ewaluacji przeprowadzonej wśród uczestników- charakteryzowały się zarówno wysokim poziomem kompetencji, merytoryki jak i przekazu.”
“Polecam szkolenia realizowane przez FRDL w formie online, jestem zadowolona z treści merytorycznej, formy przekazu i obsługi organizacyjnej.”
Franciszek Liszka
Sekretarz Gminy
“FRDL Podkarpacki Ośrodek Samorządu Terytorialnego w Rzeszowie opracował dla Gminy Roźwienica „Analizę finansowo – organizacyjną oświaty w Gminie Roźwienica” oraz „Analizę arkuszy organizacyjnych szkół publicznych Gminy Roźwienica na rok szkolny 2019/2020”.
Usługa polegała na opracowaniu diagnozy obecnej sieci szkół, analizie budżetu gminy pod kątem wydatków na oświatę, badaniu arkuszy organizacyjnych szkół oraz zaproponowaniu możliwych wariantów zracjonalizowania wydatków oświatowych z podaniem wynikających z nich korzyści organizacyjnych i finansowych.
Dzięki zaangażowaniu konsultantów FRDL POST, prace nad dokumentem charakteryzowały się profesjonalizmem, partnerstwem, wzorowym przepływem informacji, a w ich efekcie udało się wprowadzić oszczędności w zakresie funkcjonowania oświaty w Gminie.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić FRDL Podkarpacki Ośrodek Samorządu Terytorialnego w Rzeszowie oraz jego ekspertów, jako kompetentnych partnerów w zakresie zarządzania oświatą.”
Uczestnik kursu kancelaryjno-archiwalnego II stopnia
“Wykładowca posiada ogromną wiedze, którą umie bardzo przystępnie przekazać podczas kursu. Dzięki temu nawet osoba początkująca będzie potrafiła poradzić sobie w archiwum. Bardzo dobrze ułożony program szkolenia.”
Mariola Rynkiewicz-Gończ
Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
“Wyrażam swoje uznanie dla dla pracowników Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej Ośrodka Regionalnego w Gdańsku za współpracę, która przebiegła bez zastrzeżeń.”
Krzysztof Nowakowski
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
“Usługi świadczone przez FRDL MISTiA zawsze były i pozostają na najwyższym poziomie, z troską o efektywny i praktyczny proces nauczania. ”