Obsługa klienta w trudnych sytuacjach. Radzenie sobie z emocjami w kontaktach z „trudnym klientem”
Szkolenie w formule online.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie profesjonalna obsługa klienta. Udział w zajęciach spowoduje podniesienie umiejętności w zakresie rozwiązywania trudnych sytuacji w obsłudze klienta, a także pomaże w doskonaleniu komunikacji i radzeniu sobie ze stresem.
Lokalizacja
Internet
Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
Informacje dodatkowe
Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 20 września 2024 cena wynosi 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 27 września 2024 r.