• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Sztuka efektywnej komunikacji, autoprezentacji i prowadzenia spotkań. Budowanie relacji zawodowych

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie komunikacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne oraz kreowanie wizerunku.

Ważne informacje o szkoleniu

Jeśli chcieliby się Państwo dowiedzieć, w jaki sposób zbudować długotrwałe i pozytywne relacje zawodowe, to szkolenie jest dla Państwa. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć dobre pierwsze wrażenie, w jaki sposób prowadzić skuteczną komunikację oraz poznają sposoby panowania nad stresem podczas wystąpień publicznych. Dodatkowym atutem szkolenia  jest przygotowanie uczestników do profesjonalnych kontaktów z partnerami biznesowymi i inwestorami.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  • poszerzenie i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej etykiety oraz dress code w relacjach zawodowych,
  • utrwalenie wiedzy oraz umiejętności dotyczących przygotowania oraz prowadzenia wystąpień publicznych, spotkań biznesowych, również z inwestorem,
  • utrwalenie wiedzy oraz umiejętności dotyczących panowania nad stresem oraz tremą podczas wystąpień publicznych i ważnych spotkań,
  • praca z doświadczonym trenerem, możliwość konsultacji i wymiany doświadczeń.

 

zwiń
rozwiń
Program

MODUŁ I – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

Dress code w urzędzie i biznesie

  • podstawowe zasady
  • dress code dla mężczyzn (garnitur, koszula, krawat, buty, pasek, skarpety, biżuteria, okulary, fryzura, perfumy)
  • dress code dla kobiet (garnitur, spodium, koszula, sukienka/spódnica, rajstopy, buty, biżuteria, fryzura, paznokcie, perfumy, makijaż)
  • warsztaty – co o ludziach mówi ich wygląd

Mowa ciała – dobre pierwsze wrażenie

  • teoria pierwszego wrażenia
  • efekt anielski, diabelski i atrybucji
  • mimika twarzy
  • gesty
  • ton głosu
  • sposób poruszania się
  • warsztaty – moje pierwsze wrażenie

 

MODUŁ II – KOMUNIKACJA WERBALNA

Techniki skutecznej komunikacji interpersonalnej

  • wprowadzenie do zagadnień z zakresu komunikacji
  • rodzaje komunikacji
  • aktywne słuchanie – trzy poziomy słuchania
  • narzędzia aktywnego słuchania – parafrazowanie, klaryfikowanie, dowartościowanie
  • bariery w komunikacji
  • analiza transakcyjna Ericha Berne'a

Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • komunikacja werbalna vs komunikacja niewerbalna
  • zasady spójności przekazu
  • co mówią te gesty

 

MODUŁ III – WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

Jak przygotować się do wystąpienia publicznego

  • złote zasady wystąpień publicznych
  • sekrety mowy efektowej
  • ubiór
  • przygotowanie merytoryczne
  • wejście
  • postawa
  • kontakt wzrokowy
  • ruch sceniczny
  • elementy wystąpień publicznych

Identyfikacja grupy odbiorców, sposoby dostosowania się do słuchaczy

  • znaczenia dobrej identyfikacji grona odbiorców
  • sposoby identyfikacji grupy odbiorców
  • źródła pozyskiwania informacji nt grupy odbiorców
  • warsztat komunikacyjny – praktyczne sposoby dostosowania się do słuchaczy

Wzbudzanie zainteresowania wśród słuchaczy – co i jak mówić, aby grupa słuchała?

  • praktyczne narzędzia podtrzymywania wysokiego poziomu zainteresowania wśród słuchaczy
  • zasada Kubusia Puchatka
  • struktura wypowiedzi a poziom zainteresowania wśród słuchaczy

Jak dobrze odpowiadać na trudne pytania (kultura i etykieta rozmowy, jak reagować na przeszkadzanie i prowokację)?

  • kultura i etykieta rozmowy
  • narzędzia kontaktu z audytorium
  • sposoby reakcji na przeszkadzanie ze strony słuchaczy
  • sposoby reakcji na prowokację
  • asertywność i asertywna odpowiedź
  • coachingowe narzędzia komunikacyjne pomocne w tym zakresie

 

MODUŁ IV – STRES I TREMA

Techniki panowania nad stresem i tremą

  • pojęcie stresu oraz syndromu wypalenia zawodowego
  • moja mapa stresogenna
  • eustres i dystres
  • techniki radzenia sobie ze stresem i tremą – krótkotrwałe i długotrwałe
  • coachingowe narzędzie do zmiany ograniczających przekonań
  • trening progresywny Jacobsona

 

MODUŁ V – KONTEKST BIZNESOWY

Jak wielcy przywódcy inspirują do działania

  • warsztaty w oparciu o koncepcję Simona Sinka

Jobs to be done

  • co tak naprawdę sprzedajemy klientowi / inwestorowi?

Value propositions canvas

  • czego potrzebuje od nas klient / inwestor?

Dobry pitching

  • zasady prowadzenia prezentacji przed inwestorami
zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie skierowane jest do osób które świadomie chcą dbać o swoją autoprezentację i często komunikują się zarówno w ramach organizacji jak i z podmiotami zewnętrznymi, odpowiedzialnych za komunikację z klientem, również partnerem biznesowym w jednostkach samorządu terytorialnego, kadry kierowniczej a także osób prowadzących spotkania.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trener, mentor, HR Business Partner, coach akredytowany przez International Institut of Coaching & Mentoring oraz Noble Manhattan Coaching. Wykładowca w Collegium Da Vinci (Poznań). Ambasador w Polsce marki Noble Manhattan Coaching. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.. Posiada wielkoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Ponad 13 000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych. Nauczyciel akademicki. Autor kilkunastu systemów ocen pracowniczych. W pracy dydaktycznej wykorzystuje głównie metody warsztatowe i studia przypadków. Jest przekonany, że każdą wiedzę można przekazać w sposób przystępny i zrozumiały. Prowadzi szkolenia m.in. z następujących obszarów: savoir-vivre i protokół dyplomatyczny, komunikacja wewnętrzna, coaching i mentoring, radzenie sobie ze stresem i syndromem wypalenia zawodowego, zarządzanie czasem, język urzędowy, zarządzanie zespołem, zarządzanie relacjami, świadome przywództwo, motywowanie pracowników, systemy ocen pracowniczych, przedsiębiorczość akademicka.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 629 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 25 sierpnia 2023 r.