Sztuczna inteligencja w administracji – warsztat praktycznych zastosowań na przykładzie czatu GPT

szkolenie w formule on-line
Przy zgłoszeniach do 24 marca 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os.
I. Wprowadzenie do AI w Administracji Publicznej
1. Dobre praktyki przygotowania „warsztatu pracy” z modelem językowym AI:
a. Co to jest AI (z praktycznej perspektywy) i jakie może mieć zastosowanie w administracji publicznej?
• Definicja i szybkie przygotowanie środowiska wspomagania pracy przez AI; wprowadzenie do podstawowych pojęć; definicja, organizacja i przetrenowanie warsztatu pracy z AI.
• Demonstracja wybranych przykładów zastosowań AI w różnych aspektach realizacji obowiązków właściwych dla pracownika administracji publicznej.
b. Przegląd narzędzi AI dostępnych dla administracji
• Szybka prezentacja popularnych modeli AI, narzędzi i dodatków (w szczególności w zakresie ChatGPT, Copilot Microsoft, Google Gemini).
2. Wprowadzenie do ChatGPT – czym jest ‘Prompt Ingineering’, czym jest ‘Prompt’?
a. Podstawy działania ChatGPT
• Krótkie omówienie struktury i funkcjonowanie modelu językowego.
• Kluczowe znaczenie inżynierii ‘Promptów’ (Prompt Ingineering).
b. Praktyczne zastosowania modelu ChatGPT (i innych) w administracji
• Przykłady zastosowań, ćwiczenia z prostymi ‘Promptami’ (pytaniami, poleceniami, żądaniami, zadaniami, podpowiedziami).
II. Automatyzacja Procesów Biurowych z Wykorzystaniem AI
3. Automatyzacja Zadań Administracyjnych:
a. Automatyzacja tworzenia dokumentów
• Narzędzia (‘Prompty’) do automatycznego generowania dokumentów (korespondencja, raporty, analizy, wnioski, odpowiedzi na wnioski itp.).
• Ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem AI.
b. Zarządzanie danymi i przetwarzanie informacji
• AI w zarządzaniu bazami danych i przetwarzaniu dużych zbiorów informacji.
• Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi AI.
4. Automatyzacja Komunikacji:
a. Chatboty (GPTs) i ich możliwe zastosowania
• Tworzenie i zarządzanie chatbotami (GPTs).
• Przykłady wykorzystania chatbotów w administracji publicznej.
b. Wybrane przykład przygotowania (omówienie) i wykorzystania (praktyka zastosowań) zaawansowanego GPTs
• Realizacja prawa dostępu do informacji publicznej.
• Analiza orzecznictwa (w wybranych zakresach).
• Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego.
Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 24 marca 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 7 kwietnia 2025 r.