• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie?

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dedykowane pracownikom instytucji kultury, jego przedmiotem będzie promocja kulturalnego z wykorzystaniem niewielkich nakładów finansowych.

Ważne informacje o szkoleniu

Czy niski budżet na promocję oznacza niemoc? Niekoniecznie. Choć pieniądze z pewnością wiele ułatwiają, to da się je przynajmniej w części zastąpić pracą i wiedzą. W przypadku braku lub w sytuacji ograniczonej ilości środków finansowych na promocję należy zmienić swoje nastawienie, przygotować się na maraton i stosować niekonwencjonalne środki komunikowania się z odbiorcami! Podczas proponowanego szkolenia online omówimy, w jaki sposób wykorzystywać ograniczone zasoby, jakie formy i platformy wybierać do promocji niskobudżetowej i jak skupić swoje działania tak, by uzyskać jak najwięcej małym kosztem. Podczas zajęć wyjaśnimy ideę i zasady niskobudżetowego marketingu, skomentujemy wybrane przypadki zaproponowane przez uczestników szkolenia, pokażemy pomysłowe case study, a także przekonamy do budowania spójnej strategii. Praktykę uzupełnimy niezbędną teorią, a wszystko z przestrzenią na możliwość zadawania pytań.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Poznanie sposobów na realizację działań promocyjnych przy niskim budżecie.
• Omówienie przykładów i dobrych praktyk przy realizacji niskobudżetowych działań w sektorze kultury.
• Poznanie zasad przygotowywania i opracowania własnych planów promocji działań uwzględniających ograniczone zasoby - finansowe, rzeczowe i osobowe.
• Szkolenie będzie nastawione na rozwiązania umożliwiające płynne wprowadzenie technik i narzędzi w codzienną praktykę.

zwiń
rozwiń
Program

1. Rozgrzewka dla uczestników połączona z wstępnym rozpoznaniem barier komunikacyjnych.
2. Ustalanie własnej pozycji na rynku, ćwiczenie.
3. Dobre praktyki - prezentacja ciekawych zadań z sektora kultury.
4. Niskobudżetowa promocja - podstawowe zasady.
5. Jak wcielić w życie innowacyjny plan promocji?
6. Najlepsze formy i platformy do promocji niskobudżetowej.
7. Jak skupić swoje działania, tak by uzyskać jak najwięcej małym kosztem.
8. Jak przygotować własny plan promocji działań uwzględniający ograniczone zasoby(finansowe, rzeczowe, osobowe).
9. Wymiana doświadczeń.
10. Sesja Pytań i odpowiedzi.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie skierowane jest do pracowników sektora kultury, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych, freelancerów i animatorów kultury.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzi szkolenia (m. in. dla Narodowego Centrum Kultury, Instytutu Kultury Miejskiej w Gdańsku) i zajęcia na uniwersytecie.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 349 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy wysyłać do 16 czerwca 2022 r.