• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak promować instytucję w social media w roku 2024 - trendy i wykorzystanie AI

online
Potwierdzone

24 i 25 stycznia 2024 r. Szkolenie w godzinach 10:00-14:00 każdego dnia.
Cena: 770 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 10 stycznia cena wynosi 699 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie podczas, którego odpowiemy na pytanie: Jak wykorzystać potencjał social mediów do promocji instytucji online? Facebook, Instagram, i Tik Tok przy użyciu sztucznej inteligencji.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział dwudniowych zajęciach, podczas których szczegółowo, krok po kroku przeanalizujemy Trendy 2024 roku w wielu obszarach działań marketingowych. Przyjrzymy się rozwojowi AI i możliwościom wykorzystania jej do usprawnienia codziennej pracy. Zobaczymy czy i jakie nowości pojawiły się na platformach SM – FB, IG, TT i inne oraz jak je wykorzystać do promocji i budowania wizerunku instytucji w sieci. Omówimy zalety tworzenia planów komunikacji i wyznaczania celów. Szkolenie ma charakter warsztatowy, a omawiane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z praktyki.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Przedstawienie trendów marketingu online w 2024 roku oraz danych liczbowych dotyczące Internetu oraz Social Media w Polsce i odpowiedzi sobie na pytanie – co to oznacza dla nas.
• Omówienie marketingu treści, marketingu video oraz wpływu AI na działania promocyjne instytucji
• Zaprezentowanie potencjałów promocyjnych platform social mediowych - FB, IG, TikTok, YT, Lin oraz nowości, które pojawiły się na platformach.
• Przedstawienie dobry praktyk w zakresie promocji instytucji w social mediach oraz przyjrzenie się jak dla swojej wygody wykorzystywać AI w codziennej pracy.
• Uczestnicy naszych zajęć:
- Dowiedzą się co można robić w 2024 roku w Social Media oraz w przestrzeni online przy użyciu sztucznej inteligencji.
- Poznają różnorodność możliwości, formatów i treści, które oferuje każda z platform jak również ich unikatowe właściwości i jak je wykorzystać dla swoich potrzeb.
- Pozyskają wiele inspiracji do tworzenia efektywnych komunikatów do swojej grupy docelowej, której poznanie zgłębimy.
- Będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia.
- Poznają aplikacje i narzędzia ułatwiające działania w Social Mediach.
- Uzyskają odpowiedz na pojawiające się wątpliwości i pytania związane z tematem zajęć.

zwiń
rozwiń
Program

1. Trendy marketingu online na 2024 rok.
• Obszar treści: content marketing, video marketing, chatboty.
• Obszar grafik: kolory, formaty, fonty, sposoby na przyciągnięcie uwagi.
• Obszar obsługi klienta.
• Obszar komunikacji.
• Obszar promocji.
• Obszar technologii i AI oraz AR.
2. Jak wykorzystać najważniejsze trendy w promocji i komunikacji instytucji? Dyskusja
3. Cele na rok 2024. Czy już je znam? Czy je sobie wyznaczyłam/łem? Ćwiczenie
4. Jak nowe trendy wpływają na działania w przestrzeni Social Mediów:

• Co nowego na platformach. Nowe możliwości, a może nowe podejście: Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube. Omówienie najważniejszych aspektów oraz zmian, które nastąpiły. Omówienie też tego jak je wykorzystać w promocji i komunikacji instytucji.
• Jak ja mogę wprowadzić nowe trendy w życie? Czego mogę robić więcej? Czego mniej? Co zacząć robić? Ćwiczenie dla uczestników.
• Przygotowanie planu komunikacji na najbliższy miesiąc. Jak to zrobić? Dlaczego to ważne?
• Jak się poruszać miedzy platformami? Jak tworzyć content, który można wykorzystać w wielu miejscach?
5. Czy jest recycling treści? Dlaczego warto o nim wiedzieć i pamiętać? Ćwiczenie.
6. Jak trendy wpływają na strony internetowe oraz treści do nich tworzone?
7. Przegląd 3-4 fanpage FB lub innych pod kątem tego co można zrobić lepiej, inaczej. Również udział uczestników szkolenia i wypowiadanie się ich w tej kwestii.
8. Burza mózgów – konkretne pomysły na działania, formaty, tematy do promocji i komunikacji instytucji online.
9. Czas na pytania i dyskusja.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media.
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej.
• Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu oraz użycia AI w tworzeniu contentu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Narodowego Centrum Kultury, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Lotniczej Akademii Wojskowej, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 770 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 10 stycznia cena wynosi 699 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 18 stycznia 2024 r.