• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak wykorzystać storytelling do promocji instytucji w mediach społecznościowych

online
Potwierdzone
Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie podczas, którego odpowiemy na pytanie: Jak wykorzystać potencjał storrytellingu w kontekście używania social mediów do promocji instytucji online?

Ważne informacje o szkoleniu

Storytelling to sposób na urozmaicenie treści, które tworzymy codziennie w naszych mediach społecznościowych. To metoda bardzo skuteczna, choć nieczęsto stosowana. Umiejętność posługiwania się tymi technikami na pewno wzbogaca treści (kontent) publikowany na fanpage Facebooka czy na stronie www. Czym dokładnie jest i jak stosować storytelling w mediach społecznościowych w instytucji do urozmaicenia treści i budowania wizerunku - podczas proponowanego szkolenia krok po kroku omówimy tą technikę i zapoznany uczestników z technikami jej stosowania.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Dowiesz się czym jest storytelling – czyli metoda opowiadania historii w mediach społecznościowych.
• Poznasz najważniejszych zasad tworzenia historii.
• Zapoznasz się z kilkoma najpopularniejszymi schematami budowania historii.
• Stworzysz kilka pierwszych historii w ramach ćwiczeń.
• Zapoznasz się z wieloma inspirującymi przykładami storytellingu.
• Poznasz efekty, które daje stosowanie storytellingu.
• Zdobędziesz umiejętność budowania wciągających historii.

zwiń
rozwiń
Program

1. Czym jest storytelling?
2. Dlaczego opowiadanie historii ma tak duże znaczenie?
3. Jakie są 3 najważniejsze zasady storytellingu?
4. Jakie są rodzaje storytellingu?
5. Jak działa storytelling?
6. Jak tworzyć najprostsze historie?
7. Dlaczego pokazanie przed i po jest takie ważne?
8. Przykłady storytellingu — case study.
9. Poznaj 6 podstawowych opowieści bazowych.
10. Jakiego typu historie można tworzyć do budowania marki?
11. Jak zbudować dobrą historię?
12. Jak storytelling działa na nasz mózg?
13. Jakie efekty można osiągnąć opowiadając historie?
14. Praktyka, ćwiczenia tworzenia krótkich historii, dyskusja i wymiana doświadczeń.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Instytucje publiczne, Urzędy, Muzea, Ośrodki Kultury i Sportu, Teatry, Kina. Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media. Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej. Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 395 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 27 listopada 2023 r.