WordPress, najpopularniejszy system do tworzenia stron www

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu w dniach 3 i 10 grudnia br. nt. WordPress, najpopularniejszy system do tworzenia stron www.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu z zakresu Wordpress w trakcie którego zapoznacie się z najpopularniejszym systemem do zarzadzania treścią (CMS) w internecie, czyli tworzenia stron www. W trakcie zajęć omówimy zagadnienia począwszy od zakupu domeny oraz wyboru firmy hostingowej, dzięki czemu praktycznie jednym kliknięciem będą mogli rozpocząć prace nad swoją nową stroną, wybrać odpowiednią platformę, motyw/szablon, aż po samodzielną personalizację oraz instalację i konfigurację wtyczek.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  • Dostarczenie wiedzy dotyczącej obsługi i zarządzania WordPress, w tym wykorzystywania obrazów, filmów i linków.
  • Uczestnicy poznają podstawowe zagadnienia i terminy związane z tworzeniem stron www w oparciu o system WordPress.
  • Wiedzieć będą od czego należy rozpocząć prace nad własną stroną, potrafić zainstalować i skonfigurować WordPressa nie posiadając umiejętności programistycznych oraz obsługiwać panel administracyjny, zmienić wygląd strony, korzystać z gotowych szablonów, konfigurować formularze, ale także poznają podstawowe elementy wpływające na pozycjonowanie strony.
  • Wiedzieć będą również, gdzie szukać podstawowych narzędzi do promocji strony, takich jak Google Moja Firma, Google Ads i Adsense, Bussines Suite oraz jak połączyć witrynę z kontami na mediach społecznościowych.
zwiń
rozwiń
Program

Dzień I:
1. Przygotowanie strony:

a. Hosting.
b. Domena.
c. Koszty.
d. CMSy.
e. Instalacja Wordpress.
2. Pierwsze kroki:
a. Logowanie.
b. Kokpit.
c. Omówienie opcji: 
• wpisy, 
• edytor, 
• kategorie, 
• tagi.
d. Podstawowe ustawienia.
e. Obsługa mediów.
f. Ustawienia menu.
g. Użytkownicy i komentarze.
3. Platformy i szablony:
a. Gotowe szablony i elementy.
b. DIVI.
c. Elementor.
d. WooCommerce.
Dzień II: 
4. Personalizacja strony:

a. Motywy.
b. Wtyczki – instalacja i konfiguracja.
c. Responsywność.
d. Widgety.
e. Aktualizacje.
5. Przygotowanie podstawowych stron:
a. Home.
b. O nas.
c. Kontakt.
d. Blog.
e. Oferta.
6. Dodatkowe możliwości:
a. Google: Analytics, Tag Manager.
b. Pozycjonowanie (SEO).
c. JetPack.
d. Promocja strony: Google Moja Firma, Google Ads i Adsense, Bussines Suite.
 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z systemem do zarzadzania treścią (CMS) i chcą od podstaw poznać jego możliwości. W „pigułce” przekazane zostaną podstawowe informacje, które pozwolą poznać wszystkie funkcje i narzędzia oraz techniki umożliwiające stworzenie oraz prowadzenie zarówno profesjonalnej strony, ale także osobistego bloga opartego o WordPress - nawet przy bardzo ograniczonym budżecie. Szkolenie skierowane jest zarówno osób pracujących w dużych firmach, organizacjach non-profit, instytucjach, ale także właścicieli małych firm, którzy muszą docierać do nowych klientów oraz osób poszukujących informacji na temat ich oferty.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Doktor nauk społecznych, wykładowca akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (zajęcia z zakresu komunikacji, marketingu, public relations oraz e-biznesu). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Przez wiele lat prowadziła DesignForum, którego misją było promowanie utalentowanych Polaków w zagranicznych ośrodkach designu. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, ekspert NCBiR oraz lider grupy legislacyjnej Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, współpracuje z Auto Klubem Dziennikarzy Polskich. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii marketingowych, działaniach reklamowych i promocyjnych, pracy z klientami, B2B i tworzeniu stron internetowych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 499 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 6 grudnia 2021 r.