• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Autoprezentacja i efektywne prowadzenie spotkań. Budowanie mocnych argumentów i wypowiedzi

Przy zgłoszeniu do 26 lutego 2024 r. cena to 399 zł netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie komunikacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne oraz kreowanie wizerunku.

Ważne informacje o szkoleniu

Szkolenie zostało zaprojektowanie z myślą o osobach chcących zwiększyć swoją skuteczność w przekonywaniu i osiąganiu celów w rozmowach oraz podczas różnego rodzaju wystąpień. Ważnym elementem szkolenia będą przedstawione problematyczne sytuacje mogące w rzeczywistości wystąpić, które to często są związane z tremą, stresem, obawą o swoje umiejętności czy brakiem doświadczenia, wraz z omówieniem możliwości zastosowania różnych ich rozwiązań. Na podstawie analizy przypadku, a także odwołując się do przykładów uczestników, podczas spotkania będzie możliwa autodiagnoza swoich zasobów interpersonalnych. Uczestnicy dowiedzą się również jak subtelnie, ale skutecznie, można wpłynąć na swoich odbiorców oraz co zrobić aby przyciągnąć uwagę słuchaczy.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  • Zdobędziesz umiejętności niezbędne do budowania skutecznych profesjonalnych rozmów oraz wystąpień z wykorzystaniem technik utrzymywania uwagi oraz budowania pozytywnego kontaktu z odbiorcami.
  • Będziesz miał możliwość odkrycia swoich zasobów (mocnych stron) w prowadzeniu rozmów i wystąpień.
  • Poznasz zasady efektywnej prezentacji i argumentacji.
  • Poznasz zasady dobrej autoprezentacji.
  • Nauczysz się jak analizować oczekiwania odbiorcy i przygotowywać scenariusz wystąpienia.
  • Zwiększysz poziom świadomego korzystania z technik perswazyjnych.
  • Uzyskasz większą świadomość błędów jakie towarzyszą w przekonywaniu innych osób.
zwiń
rozwiń
Program
  1. Audyt z pierwszego wrażenia - analiza przypadku.
  2. Pierwsze wrażenie – jego rola i znaczenie.
  3. Błędy i blokady w przekonywaniu innych osób.
  4. Autoprezentacja - sztuka kreowania wizerunku poprzez różne techniki.
  5. Social Styles. Teoria Czterech Stylów Społecznych – psychologia budowania dobrych relacji.
  6. Miejsce spotkania a przewidywane zachowania – narzędzia umożliwiające dobrze przygotowane spotkania.
  7. Zasady profesjonalnego prowadzenia rozmów - komunikacja werbalna i niewerbalna w budowaniu wiarygodności.
  8. Techniki angażowania innych osób do działania - budowanie dialogu.
  9. Wzorzec idealnego przemówienia - elementy retoryki i perswazji.
  10. Struktura i techniki prezentacji.
  11. Siła argumentów - jak przekonywać innych do swoich racji.
  12. Zasady planowania i przygotowania profesjonalnego wystąpienia dostosowanego do grupy docelowej.
  13. Przygotowanie skutecznego wystąpienia.
  14. Kreowanie pozytywnego wizerunku podczas spotkań - zarządzanie wrażeniem.
  15. Radzenie sobie z tremą – techniki.
  16. Podsumowanie szkolenia, wnioski.
zwiń
rozwiń
Adresaci

Osoby przeprowadzające rozmowy z pracownikami czy zespołem, dyrektorzy, liderzy, kierownicy oraz radni, a także osoby chcące budować pozytywne relacje z mieszkańcami, wyborcami jako reprezentanci podmiotów samorządowych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Jako trener i konsultant od ponad 20 lat pomogła wielu osobom w rozwiązywaniu problemów na poziomie indywidualnym oraz firmowym. Realizowała szereg szkoleń dla jednostek samorządowych z zakresu m.in. obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi. Swoją specjalistyczną wiedzę przekłada na praktyczne rozwiązania. Jest socjologiem o specjalności komunikacja społeczna i badanie rynku. Posiada Certyfikat Licensed International Coach and Consultant of Meta Recruitment and Selection of Employees (TM).

zwiń
rozwiń