• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Protokół dyplomatyczny i etykieta zawodowa w administracji publ.

online
Miejsce
Internet
Termin
28 stycznia 2025
Czas trwania
09:00 - 14:00
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 14 stycznia 2025 r. cena wynosi 409 PLN netto/os

Zapraszamy Państwa na szkolenie dotyczące protokołu dyplomatycznego w urzędzie udział w zajęciach pozwoli na przygotowanie uczestników do profesjonalnego i skutecznego obsługiwania spotkań, negocjacji oraz innych interakcji w kontekście dyplomatycznym. Protokół dyplomatyczny odnosi się do zasad i procedur obowiązujących podczas oficjalnych wizyt, ceremonii, konferencji i innych wydarzeń służbowych

Ważne informacje o szkoleniu

Znajomość i umiejętność stosowania zasad protokołu dyplomatycznego oraz etykiety zawodowej są kluczowe, by profesjonalnie reprezentować urząd lub instytucję.
• Podczas szkolenia uczestniczy poznają obowiązujące zasady i normy oraz dowiadują się, jak je praktycznie wykorzystywać w swojej codziennej pracy.
• Dzięki warsztatowej formule zajęć uczestnicy aktywnie angażują się w praktyczne ćwiczenia grupowe i indywidualne, dyskusje oraz krótkie wykłady.
• Szkolenie poprowadzi ceniona ekspertka, z ogromnym doświadczeniem praktycznym. Opnie uczestniczek i uczestników szkoleń prowadzonych przez Trenerkę: Bardzo dobrze i w ciekawy sposób podane wszystkie informacje.; Bardzo ciekawe szkolenie.; Dobrze dobrane treści, dobra organizacja szkolenia.; Pełen profesjonalizm, wiedza i doświadczenie.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Uzyskasz praktyczną wiedzę i umiejętności związane z regułami etykiety zawodowej i protokołu dyplomatycznego.
• Wzmocnisz pewność siebie w codziennych kontaktach z interesantami, gośćmi instytucji, współpracownikami.
• Udoskonalisz umiejętności, które pozwalają na skuteczne budowanie prestiżu instytucji oraz pozytywnego wizerunku osobistego poprzez profesjonalne zachowanie zgodne z zasadami protokołu dyplomatycznego i etykiety zawodowej.

zwiń
rozwiń
Program

Blok 1. Wprowadzenie do protokołu i etykiety:
• Protokół dyplomatyczny i etykieta zawodowa – rozbieżności i wspólne zasady.
• Klucze precedencji – kto przed kim i kiedy?
• Różnice kulturowe – protokół i etykieta w kontaktach międzynarodowych.
• Etykieta flagowa – hierarchia eksponowania flag.
• Precedencja – zasady ustalania pierwszeństwa w sytuacjach zawodowych (powitania, przy drzwiach, na schodach, w samochodzie itd.) oraz uroczystych (kolejność ceremonialnego przywitania gości).
Blok 2. Etykieta zawodowa i protokół w komunikacji:
• Właściwa autoprezentacja i prezentacja innych.
• Sposoby powitania w zależności o rangi gościa instytucji.
• Tytulatura w sytuacjach zawodowych i oficjalnych.
• Kontakt wzrokowy – właściwy i niestosowny.
• Korespondencja służbowa – język urzędniczy vs H2H.
• Zasady netykiety – korespondencja mailowa.
Blok 3. Profesjonalny wygląd w pracy urzędnika – zasady dress code:
• Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet.
• Najczęstsze faux pas w męskim stroju.
• Style ubioru do pracy (formal dress, business casual, smart casual).

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Szkolenie skierowane jest do osób na różnych szczeblach administracji publicznej, które chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie protokołu dyplomatycznego i etykiety zawodowej, aby profesjonalnie reprezentować swoje instytucje.
• Na szkolenie zapraszamy pracowników urzędów, osoby pełniące funkcje reprezentacyjne, kadrę zarządzającej, osoby zajmujących się międzynarodowymi kontaktami oraz nowych pracowników, którzy potrzebują zapoznania się z zasadami obowiązującymi w instytucjach publicznych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trenerka komunikacji, wizerunku i etykiety. Pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Uczy komunikacji przez profesjonalne zachowanie i wygląd. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: protokół dyplomatyczny, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja, obsługa klienta, savoir-vivre, etykieta ubioru, dress code, autoprezentacja, zarządzanie zespołem, asertywność, radzenie sobie ze stresem, profesjonalny sekretariat. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Instytucje, dla których prowadziła szkolenia to m.in. Kancelaria Prezydenta RP, Sejm, Ministerstwo Infrastruktury, Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Wojewódzkie, Starostwa Powiatowe, Urzędy Miasta, Polskie Radio, BGK, GIS, IPN, PFRON, Powiatowe Urzędów Pracy oraz wiele firm i korporacji w sektorze biznesowym.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępca Dyrektora FRDL Centrum Szkoleniowego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 14 stycznia 2025 r. cena wynosi 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 22 stycznia 2025 r.