• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Lubelskie Forum Samorządowe: Trudny klient w pracy kierownika USC w pandemii

Program

Program ramowy:

1. Zaspokajanie psychologicznych potrzeb klienta.
2. Reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta USC – nawiązywanie kontaktu z klientem
3. Zasady efektywnej komunikacji, skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna.
4. Jak zachować postawę asertywną w kontakcie?
5. Obsługa trudnego klienta (roszczeniowego, agresywnego, stosującego szantaż emocjonalny,
6. Klienci w pandemii, jak sobie radzić z ich emocjami? 7. Dyskusja, odpowiedzi na pytania.
 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kierownicy oraz zastępcy kierowników USC, pracownicy USC

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Psycholog, trener, specjalista z zakresu m.in. komunikacji personalnej, budowania zespołu, obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów, zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Mediator, specjalista ds. postępowania terapeutycznego w kryzysach, trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, kursów, warsztatów, posiada doświadczenie w przeprowadzaniu audytów dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Koszt udziału dla pozostałych zainteresowanych z województwa lubelskiego: 279,00 zł.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.lublin.pl lub mailem na adres forumsamorzadowe@frdl.lublin.pl do 17 grudnia 2021 r. Karta dostępna na stronie http://frdl.lublin.pl/fora/forum-premium-jst-wojewodztwa-lubelskiego/najblizsze-spotkania-2021
UWAGA: Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.