• Zdobycie, uzupełnienie i uporządkowanie wiedzy z zakresu:
- Regulacji wewnętrznych w procedurach nie objętych trybami zamówień publicznych.
- Przygotowania i prowadzenie postępowań – zaproszenia do składania ofert, dokumentacji, oferty i umowy.
- Realizacji umów ze zmianami, aneksami oraz waloryzacją.
- Wymagań wynikających z przepisów ustawy pzp oraz innych regulacji prawnych.
• Otrzymanie odpowiedzi na szereg pytań, które rodzą się w związku z obowiązującymi przepisami prawa, nie zawsze stosowanymi w procedurach o wartości poniżej 130 000 zł:
- Jak ustalić wartość zamówienia w przypadku różnych dostaw, usług czy robót budowlanych – sumować w grupach asortymentowych czy traktować takie zamówienia odrębnie?
- Jak przygotować umowę, która zapewniłaby możliwość zmiany cen składników mających wpływ na realizację zamówień w perspektywie kilkunastu miesięcy – czy można dowolnie zmienić umowę?
- W jaki sposób przygotować i przeprowadzić takie postępowania i na jakie regulacje prawne zwrócić uwagę?
• Poznanie dobrych praktyk i wskazówek z zakresu przygotowania, przeprowadzania i realizacji zamówień publicznych realizowanych na podstawie wymagań ustawy pzp w połączeniu z innymi regulacjami prawnymi stosowanymi w przypadku danego zamówienia.
• Otrzymanie obszernych materiałów szkoleniowych - zestawienia aktów prawnych, prezentacji w formacie pdf, która jest omawiana na szkoleniu, dodatkowych opracowań i informacji przygotowanych przez prowadzącego szkolenie związanych z omawianym zagadnieniem.
Zamówienia publiczne