Zapraszamy Koordynatorów ds. dostępności w JSFP oraz wszystkich zainteresowanych do udziału w kolejnym spotkaniu Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych, którego tematem będzie: Realizacja dostępności w projektach, przetargach i zlecaniu zadań.
Spotkanie będzie miało charakter praktyczny i warsztatowy. Uczestnicy zapoznają się z różnymi case study, dzięki którym zdobędą wiedzę niezbędną do realizacji wymogu ustawowego dotyczącego zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w świetle przepisów ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podczas spotkania przeanalizujemy wybrane przykłady dotyczące zapisów różnych kategorii zamówień wraz z przykładowymi klauzulami dotyczącymi zapewnienia dostępności komunikacyjnej, architektonicznej, cyfrowej czy wydarzeń kulturalnych. Ponadto, wskażemy obowiązki zamawiającego w zakresie zapewnienia dostępności podczas przygotowania i przeprowadzania postępowania przetargowego oraz przeanalizujemy zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia w kontekście zapewnienia dostępności. Pokażemy także najczęściej występujące błędy na etapie przygotowywania dokumentacji przetargowej w przedmiotowym zakresie i uczestnictwa w przetargu.
Głównym celem działania Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych jest systematyczna działalność konsultacyjna i doradcza realizowana poprzez spotkania on- line i konsultacje z ekspertami, podnoszenie umiejętności i poszerzanie wiedzy członków Forum, rozwiązywanie kwestii problemowych, możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy członkami Forum.
Zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniach Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych. Więcej informacji o Forum na stronie: https://frdl.lublin.pl/fora/forum-koordynatorow-ds-dostepnosci-w-jsfp/o-forum
Zamówienia publiczne