Linkedin dla administracji publicznej: jak budować personal branding i wizerunek organizacji

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Szczególnym zadaniem wydziałów promocji urzędu jest tworzenie i utrwalanie jego pozytywnego wizerunku, zarówno poprzez komunikację, jak i poznawanie ich opinii, dlatego proponujemy Państwu szkolenie dotyczące kształtowania wizerunku urzędu przy pomocy serwisu LinkedIn.

Ważne informacje o szkoleniu

Swoje konto na LinkedIn posiada około 4,7 mln Polaków. To sprawia, że w serwisie drzemie olbrzymi potencjał – również dla pracowników sektora publicznego. Dzięki niemu mogą oni zarówno rozwijać markę własną jak też budować wizerunek organizacji, w której pracują. Podczas szkolenia jego uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie prowadzić profil w serwisie LinkedIn. Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu podczas którego omówimy komunikację za pośrednictwem portalu LinkedIn.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Media społecznościowe mają coraz większe znaczenie w komunikacji sektora publicznego, a jego przedstawiciele coraz chętniej korzystają z serwisu LinkedIn. To pomaga w realizacji celów związanych z budowaniem wizerunku organizacji i marki własnej. Jak wykorzystać ten serwis w sektorze publicznym? Jak budować i rozwijać relacje oraz pozytywny wizerunek naszej organizacji – to tylko niektóre pytania, na które odpowiedź poznają uczestnicy szkolenia.

zwiń
rozwiń
Program

1. Wprowadzenie:
• Dane dotyczące LinkedIna w Polsce i na świecie.
• Trendy, nowości, planowane wdrożenia.
• Podstawowe funkcjonalności serwisu.
• Czy administracja publiczna powinna być na LinkedInie.
2. Strategia komunikacji:
• Algorytm i jego wyzwania.
• Przygotowanie strategii krok po kroku.
• Komunikacja na profilu prywatnym i stronie firmowej.
• Jak tworzyć angażujące treści w serwisie.
• Case studies z sektora publicznego.
3. LinkedIn w promocji:
• Jak stworzyć profesjonalny profil.
• W jaki sposób efektywnie się komunikować.
• Budowanie personal brandingu i jego znaczenie.
• Jak tworzyć profesjonalną sieć kontaktów.
• Błędy związane z prowadzeniem konta.
• LinkedIn w budowaniu wizerunku pracodawcy.
4. Sesja Q&A.
 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy sektora publicznego, którzy chcieliby rozpocząć komunikację swojej organizacji na LinkedIN lub ją rozwinąć. W szczególności Pracownicy komórek promocji, osoby odpowiedzialne za wizerunek organizacji, pracownicy trzeciego sektora, osoby zarządzające i pracownicy administracji publicznej, rzecznicy prasowi.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Pracownik sektora publicznego, który od 15 lat jest związany z branżą public relations i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Na różnych stanowiskach związanych z komunikacją i marketingiem realizował projekty m.in. dla sektora finansów publicznych. Odpowiadał również za kampanie CSR i PR regionów. Przez wiele lat był rzecznikiem prasowym. Zajmował się również komunikacją w największym polskim portalu społecznościowym nk.pl. Jest absolwentem politologii, filozofii, a także podyplomowych studiów z public relations.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 349 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 25 kwietnia 2022 r.